Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har studert i Volda eller har noen tanker om det å studere der?

Anonymkode: 81c22...330

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så vidt jeg har fått inntrykk av har jo skolen et godt rykte, men ønsker gjerne tanker og meninger fra de som har studert der selv eller kjenner noen. Studiene jeg mest sannsynlig kommer til å søke på er medie og journalist studiene. Kommer fra Oslo og er litt skeptisk til å flytte til en liten bygd.

Anonymkode: 81c22...330

AnonymBruker
Skrevet

Noen?

Anonymkode: d6298...1cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke studert der selv, men er fra området. Er du interessert i fjell og friluftsliv er Volda perfekt! Volda er ikke stort, derfor sies det at studentmiljøet er godt. Man blir fort kjent. Journalistutdanningen i Volda har i alle fall tidligere vært regnet som den beste i landet.

Anonymkode: b5686...ae6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg studerer det. Fin plass, vakker natur, godt studentmiljø osv. Det skjer mye! Konstruert og andre arrangement. Veldig gøy 😊 

i mine øyne er HVO veldig striks og streng i organiseringen av utdanningene de tilbyr. Men mulig jeg bare har vært uheldig på det punktet. 

Anonymkode: 39111...30d

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

i mine øyne er HVO veldig striks og streng i organiseringen av utdanningene de tilbyr. Men mulig jeg bare har vært uheldig på det punktet. 

Anonymkode: 39111...30d

Hva mener du med dette? 

Skrevet

Dytter

Skrevet

Jeg likte meg ikke,men smaken er som baken. Ble litt for lite,og miljøet var ikke godt på mitt studie.

Anonymkode: afd30...5f5

Skrevet

Jeg har ikke studert der, men fire jeg gikk i klasse med på videregående dro opp dit. Alle fire har faktisk veldig gode karrierer innenfor sine felt i dag (grafisk, PR, foto/video) og jeg har fått inntrykk av at Volda var ganske fantastisk for dem. De var ferdig utdannet i 2013 eller 2014, tidene kan selvsagt ha endret seg for de bransjene siden.

Anonymkode: 8551a...a75

Skrevet

Jeg tar årsstudium på nett der nå. Kan derfor ikke si noe om det sosiale, men ledelsen og lærerne er supre :) Får kjempegod veiledning og studiet har et godt faglig innhold. 

Anonymkode: 4d2df...28c

Skrevet

Har ikke gått der selv, men bor i nærheten og har alltid hørt fra folk som har gått der, både fra område og fra andre plasser at de synes det er veldig bra studentmiljø !:)

Anonymkode: c415a...f1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...