Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en jobb ved siden av studiene, særlig mot sommeren. Nå fremover har jeg obligatorisk praksis på skolen, helt til i slutten av februar. Alle stillinger jeg får tilbud om jobbintervju på, har intervjuene på dagtid i ukedagene (som jo er forståelig). Men da kan jo ikke jeg, siden jeg er i obligatorisk praksis! 

Skjønner ikke hva jeg skal gjøre med dette, og får jo aldri mulighet til å dra på jobbintervju, og dermed ingen jobb, før i mars, når jeg igjen har vanlig undervisning og ikke er opptatt hele dager med obligatoriske ting. 

Er det for sent å begynne å søke rundt mars, for å få en jobb som jeg kan ha i sommer? Andre tips til hva jeg bør gjøre? 

Anonymkode: 1b1c8...90e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt noen jobbintervjuer over skype, det har fungert helt greit. Spør om det først, eller om det er mulig at du kan komme innom etter praksisen din (hvis hun/han fortsatt er der da). 

Tror dessverre mars er litt sent å søke, men det kan jo være mulig at det dukker opp noe! Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, lb skrev:

Jeg har hatt noen jobbintervjuer over skype, det har fungert helt greit. Spør om det først, eller om det er mulig at du kan komme innom etter praksisen din (hvis hun/han fortsatt er der da). 

Tror dessverre mars er litt sent å søke, men det kan jo være mulig at det dukker opp noe! Lykke til :)

Men de ansetter vel heller noen som kan komme og møte dem personlig, istedet for bare over Skype? Går jo an å spørre, men jeg har mine tvil, særlig når det er mange søkere på mange færre stillinger. Har spurt om det er mulig å komme etter praksisperioden, men da har jeg fått til svar at de ansetter så fort som mulig. 

Anonymkode: 1b1c8...90e

Skrevet

Kommer nok helt an på, jeg fikk jobben via mitt skypeintervju. Kanskje jeg var heldig, men er jo en mulig å spørre hvert fall :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...