AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Hvorfor blir man sulten igjen med en gang? Spiser lett to ferdigretter (rundt 400 gram) etter hverandre Anonymkode: 20dc4...cc2
Gjest moreno Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Det er vel rett og slett ikke riktig innhold og mengde for akkurat deg akkurat da, antar jeg
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Spis heller ren mat med mye proteiner og fiber. Nå vet jeg ikke hva du spiser fra disse produsentene, men ofte inneholder ferdigmat mye tomt "ekstrafyll" for å øke vekta på en billig måte. Greit mer sånn mat innimellom, men skal du bli mett på en sunn måte, må du fokusere på ren mat og mye grønnsaker. Anonymkode: a52c8...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #4 Skrevet 7. januar 2017 Kan du gi et eksempel på slikt "ekstrafyll" som Fjordland bruker? Jeg ble oppriktig interessert. TS, det kommer jo helt Ann på hvor mye du spiser i løpet av dagen. Hadde jeg f.eks. kun spist to ganger Fjordland om dagen så hadde jeg også vært kjempesulten siden dette er alt for lite mat. Anonymkode: 8c73e...445
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du gi et eksempel på slikt "ekstrafyll" som Fjordland bruker? Jeg ble oppriktig interessert. TS, det kommer jo helt Ann på hvor mye du spiser i løpet av dagen. Hadde jeg f.eks. kun spist to ganger Fjordland om dagen så hadde jeg også vært kjempesulten siden dette er alt for lite mat. Anonymkode: 8c73e...445 Tenker på salt og maismel og alt man putter i kjøttfarse ol. Det beste er å spise rent kjøtt uten tilsetningsstoffer. Og så klart masse grønnsaker. Anonymkode: a52c8...9dc 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 (endret) Lag heller hjemmelaget sunn mat, så vil du se du holder deg mett lengre. Endret 7. januar 2017 av Catalina Culès
Leo Skrevet 7. januar 2017 #7 Skrevet 7. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan du gi et eksempel på slikt "ekstrafyll" som Fjordland bruker? Jeg ble oppriktig interessert. TS, det kommer jo helt Ann på hvor mye du spiser i løpet av dagen. Hadde jeg f.eks. kun spist to ganger Fjordland om dagen så hadde jeg også vært kjempesulten siden dette er alt for lite mat. Anonymkode: 8c73e...445 Mye "saus" av heller tvilsom kvalitet. Og 400 gram trenger ikke å utgjøre så mye næring/kalorier. Kommer jo helt an på om det er snakk om pinnekjøtt eller gulrøtter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #8 Skrevet 7. januar 2017 Med mindre du er veldig aktiv/storvokst så burde jo en posjon holde. Kalorimessig inneholder de fleste posjonene en normal middag (4-500 kalorier i de fleste pakkene) - bortsett fra de mindre pakkene som man setter rett i microen som ofte har litt færre kalorier. Men det spørs jo også hva man har spist ellers om dagen. Har du spist lite tidligere er det nok normalt å bli småsulten. Det kan også hende at det er konsistensen som gjor at du føler deg mindre sulten. Micromat får jo ofte en slappere konsistens sammenlignet med mat tilberedt fra bunnen av, gjerne stekt eller gratinert. Anonymkode: 7800e...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå