AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Jeg har nylig kjøpt en blondekjole, men har fått inntrykk av at det ikke er like "trendy" med blonder lengre? Stemmer dette, eller er det bare noe jeg innbiller meg? Personlig synes jeg en sort blondekjole er klassisk og fint. Anonymkode: dee37...6c7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Blondekjoler var i alle butikker rett før jul så da har det gått ut fort i alle fall. Anonymkode: 6a6fe...ec0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Blonder og fløyel er inn. Paljetter er ut. Anonymkode: 70c42...5de 1
Honey Dew Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Det trenger ikke være "in" for at du skal bruke en kjole. Synes du den er fin og den kler deg, er det selvsagt helt iorden at du bruker den 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 50 minutter siden, Honey Dew skrev: Det trenger ikke være "in" for at du skal bruke en kjole. Synes du den er fin og den kler deg, er det selvsagt helt iorden at du bruker den Ja, jeg kommer selvsagt til å bruke den uansett. Var bare nysgjerrig på om andre tenkte det samme Anonymkode: dee37...6c7
Kladd Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 Personlig tenker jeg at det er litt "ut". Nå har alle "kjerringbutikker" fått sånne blondekjoler som var veldig populære for noen år siden, men i kjerringsnitt. Men fine er de! kan de være! 1
Audrey Hepburn Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 En blondekjole kan være så mangt. Tror det heller er enkelte fasonger som er blitt litt umoderne nå. Jeg ser på blondekjolen som et ganske tidløst plagg og som kan fornyes og tilpasses. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå