Gå til innhold

Ikke trendy med blondekjoler lengre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig kjøpt en blondekjole, men har fått inntrykk av at det ikke er like "trendy" med blonder lengre? Stemmer dette, eller er det bare noe jeg innbiller meg? Personlig synes jeg en sort blondekjole er klassisk og fint. 

Anonymkode: dee37...6c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blondekjoler var  i alle butikker rett før jul så da har det gått ut fort i alle fall.

Anonymkode: 6a6fe...ec0

AnonymBruker
Skrevet

Blonder og fløyel er inn. Paljetter er ut.

Anonymkode: 70c42...5de

• Liker 1
Skrevet

Det trenger ikke være "in" for at du skal bruke en kjole. Synes du den er fin og den kler deg, er det selvsagt helt iorden at du bruker den :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det trenger ikke være "in" for at du skal bruke en kjole. Synes du den er fin og den kler deg, er det selvsagt helt iorden at du bruker den :)

Ja, jeg kommer selvsagt til å bruke den uansett. Var bare nysgjerrig på om andre tenkte det samme :)

Anonymkode: dee37...6c7

Skrevet

Personlig tenker jeg at det er litt "ut". Nå har alle "kjerringbutikker" fått sånne blondekjoler som var veldig populære for noen år siden, men i kjerringsnitt.  Men fine er de! kan de være! 

• Liker 1
Skrevet

En blondekjole kan være så mangt. Tror det heller er enkelte fasonger som er blitt litt umoderne nå. Jeg ser på blondekjolen som et ganske tidløst plagg og som kan fornyes og tilpasses. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...