AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Julen kan være stressende, både for barn og voksne. Og hvor mye skal en dytte barna i. Ender vi opp med en bortskjemt flokk? Stressende barn? Tror ofte det er de voksnes ønsker, og ikke barnas. Eks. Mor tar med seg barna til syden i ferien. Etter 14 dager der, så tar far med de til syden. Så skal de en uke hos mormor, det med flyreise. Så er det en uke hos farmor. Buss og tog tre t. Påsken et det syden, hytten eller fjellet. Nå var det jul. Det ble julekveld hos far den 22. Hele pakken, hva det innebærer. Så reiser mor med barna til mormor. De går fra det ene juleselskapet til det andre. Når de kommer hjem blir det julefeiring hos farmor med fam. I går. Hele pakken. Presanger, pinnekjøtt,juletre... Nå er ikke foreldrene så kjempevenner heller. Konfirmasjon vil foregå i to runder. Hvilke signaler gir de disse ungene? At livet er en evig fest? Her foretar foreldrene et valg, med å bruke barna som plog. Skjerp dere Anonymkode: f92f5...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Feirer jul med far den 22. , og med farmor i går? Hvorgor ikke i det minste slå sammen de to? Hvorfor skal besteforeldre ha en egen feiring. Jeg som syns det er tåpelig nok med to.. Anonymkode: 396b4...bba 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Jeg mener det holder med en feiring. Med tanke på juleavslutning i skole og bhg. Forventninger osv. I år skal vi være her, eller i år blir det hos far. Sånn har vi det. Jeg valgte å ha en kveld med julekaker og kos før ungene dro på juleferie. Det var ikke ekstra pakker. De fikk de med seg når de reiste. Selv jobbet jeg de julene, og syns det var godt med julefri og alle forberedelser som følger med Anonymkode: f92f5...4d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå