Gå til innhold

Det første hunden din gjør hver morgen?

Gjest Carressa

Anbefalte innlegg

Gjest Carressa

Hvordan hilser hunden din på deg hver morgen, ev. hvordan vekker den deg?

Min nydelige lille valp "angriper" meg. Han slikker meg i øret, småbiter i øre/nese, setter potene i fjeset mitt. Tror det er ment som kos, selv om det ikke alltid oppfattes sånn. :fnise: Effektivt da, kommer meg hvert fall opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min vekker ikke meg. Er jeg som vekker henne. Vanligvis så kommer hun labbende når jeg står og sminker meg og forlanger å bli løftet opp for morgenkos :) 

Anonymkode: f4797...ec9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carressa skrev:

Hvordan? 😄

En spøk. Hunder gjør, ikke sant?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min, men en jeg passer innimellom...

Jumper opp i senga og hopper meg i skrittet med forlabbene.

Det betyr "Stå opp! Jeg må tisse! NÅ!!!"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Min sitter ved siden av skulderen min, samme side, samme plass hver morgen. Helt inntil meg. Puster stille og rolig inne i øret mitt.. og stirrer. Han stirrer på meg som en psykopat. 
Hvis jeg ikke våkner opp av at han stirrer. Da begynner han å boffe. Lave boff, gir seg ikke før jeg våkner (setter meg opp). Når jeg da ser på han, så sitter han der. 1 cm unna ansiktet mitt og stirrer, mens han boffer i samme rytme og tempo som før :bond:
Boffingen blir høyere og høyere. Men starter ekstremt lavt. Men når jeg åpner øynene og slår på lyset, da fortsetter han i den rytmen og lydnivået som han "kom til" da jeg våknet. Slutter når jeg setter meg opp, for da er jeg våken i følge han. 
Veldig rart, vanskelig å forklare. 

Det er så creepy, men også himla søtt! 
Setter jeg meg opp så går han bananas. Løper rundt meg og er happy og hyper. Han slutter ikke å stirre og boffe før jeg setter meg opp. 

Katten, han tar rennefart fra klesskapet og hopper opp på meg. En flyvende fleskpølse på 7 kg rett oppå magen. Det gjør vondt det! Slår pusten utav meg. Våkner jeg ikke av det så setter han seg oppå hode mitt. :fnise:
Min gamle katt bet meg i tærne, hardt!. Katter er ikke forsiktige og kos når det kommer til vekking. 

Anonymkode: c8768...996

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tasser etter meg på badet når jeg står opp og ligger enten der eller på gangen og døser til jeg er ferdig med morgenstellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
6 minutter siden, Arabella skrev:

Aiiii. 🙄 Lurte på hvorfor du som er så god i språk, svarte så dårlig på et spørsmål. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Arabella skrev:

Men aldri godt å vite hva den gjør (på)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizard queen

Så søte hunder dere har, min bare ligger og snorker helt til jeg vekker henne for å gå tur, da ser hun stygt på meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han sover. Han syns barna i hus står opp altfor tidlig. 

Anonymkode: 0e466...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ligger å kikker på meg, så fort jeg viser antydning til å strekke meg kommer den løpende og skal ha kos. Står helt oppi ansiktet mitt og "smiler" :)

Anonymkode: a27a3...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunden min liker å sove leeenge, men når den merker at jeg er våken hopper den opp i senga og legger seg ved siden av meg for å få kos. Det er veldig koselig. Dersom det MÅ ut for å gå på do så vekker den meg med å hoppe på brystet mitt med forlabbene og dulte i meg med snuten i ansiktet mitt. Jeg elsker hunden min :hjerte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som vekker dem, ikke omvendt.

Jeg strekker hånda over madrassen min helt til jeg kommer borti min sovende lille hund. Hun ligger gjerne under dyna og snorker. Jeg trekker henne mot meg også ligger vi i skje og koser litt før jeg krabber ut av senga... Hun blir liggende og kommer ikke ut av senga før jeg har ropt på henne 3 ganger at hun må komme å gå tur! :P

Noen ganger må jeg løfte henne ut av senga, for at hun skaø bli med på tur :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De løper mot meg som spinnville fans med en gang jeg står opp. Føler meg aldri mer som Justin Bieber enn da. :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunden min vekker meg aldri, han er nemlig litt av et dovendyr :fnise: 
Han kommer først tassende ut på kjøkkenet når han hører at maten hans blir lagt i skåla.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er veldig trøtt, og syns ikke at 6.30 kan kvalifisere som morgen. Så jeg tar på meg linser og går på do og prøver å se hvor han ligger på et eller annet tidspunkt så jeg ikke tråkker på ham. (Han er svær, men prøver å ikk skru på for mye lys så han kan sove, ellers løfter han hodet og ser veldig bebreidende ut). Noen ganger setter jeg  meg ned og prøver å klø ham litt, men som oftet er det ingen reaksjon, som betyr "gå vekk". Eventuelt kan han gå med på å bruke beinet mitt som noe å strekke forlabben mot og la meg klø ham litt på siden av magen. Så går jeg ned i treningsrommet hjemme for å trene uten at han har bevega seg annet enn vekk fra det teite lyset jeg måtte sette på. Samboer står opp, spiser frokost og gjør seg klar til jobb, vofse hilser kanskje på henne hvis han gidder før han går og legger seg igjen.

Når hun drar på jobb kommer han imidlertid løpende inn til meg og vil stå oppå meg mens jeg trener ferdig for å kose, og legger seg gjerne på matta mi så det ikke er plass til meg. Når jeg er ferdig spør jeg om han vil ut, det vil han som oftest ikke. Så da dusjer jeg og skrifter, og så må jeg gjerne jage ham rundt med refleksvest og sele for å få ham med ut.

Er det helg merker vi ingenting til ham annet enn lyden av *traske-labbe-krasj-dunk* i det han legger seg et nytt sted, og han må overtales til å gå tur eller i det minste gå ut i hagen samme hvor mye klokka er. En skikkelig B-hund.

Så når jeg får nesa hans i ansiktet og hører han piper tidlig om morran vet jeg det er krise og at han er dårlig! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første han gjør er å hoppe ned fra sofaen når han hører at vi kommer ned trappa fra andre etasje. Han får nemlig egentlig ikke lov til å være i møblene, men er der om natta når ingen ser ham. 

Så når den første av oss kommer ned trappa på morgenen, hører vi ham hoppe ned på gulvet. Så sitter han bare midt på gulvet og later som ingenting, mens putene i sofaen lugger i et stort virvar etter at han har vært der. :phaedra:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ruccula skrev:

Det er jeg som vekker dem, ikke omvendt.

Jeg strekker hånda over madrassen min helt til jeg kommer borti min sovende lille hund. Hun ligger gjerne under dyna og snorker. Jeg trekker henne mot meg også ligger vi i skje og koser litt før jeg krabber ut av senga... Hun blir liggende og kommer ikke ut av senga før jeg har ropt på henne 3 ganger at hun må komme å gå tur! :P

Noen ganger må jeg løfte henne ut av senga, for at hun skaø bli med på tur :P

Slik er min også :laugh:  veeeldig koselig! Men litt irriterende når jeg står der klar med klærne på, og roper for femte gang.. :pinar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...