AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Noen som vet om en klinikk der jeg kan tattovere brynene mine til en rimelig pris? De må være flinke og resultatet må bli naturlig. Hvor ofte må jeg fylle isåfall? Anonymkode: 53956...5f9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Har forresten lett overalt på nettet og finner ikke så mye, iallfall står det ikke så mye om erfaringer. Noen som vet om noen i Kongsberg-Drammen-Oslo-Stavern-Kragerø-Skien-Prosgrunn området. Kan jeg velge en vanlig proff tattoverinsstudio også? Eller er det veldig dumt? Da varer det livet ut, men gjør det ikke uansett da, bare man må fylle litt? Anonymkode: 53956...5f9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Det var dårlig med respons her inne Anonymkode: 53956...5f9
Haugenjenta Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Jeg er av oppfatningen; du får hva du betaler for. Vanlig og proft tatoveringsstudio kan nekte å tatovere deg i ansiktet. De som jobber med PMU har gått i lære for å kunne tatovere øyenbryn, eyeliner, lepper, mm. Det har ikke en tatovør, for PMU er noe helt annet enn tatovering. Jeg har brent meg på billig tidligere, og hver gang jeg skal gjøre noe med kroppen gjør jeg grundig research og bruker heller litt tid på å spare. Valget mitt falt på Solvår Hegge ved Sol PMU, veldig dyktig. Jeg er på syvende året nå hvor jeg farger opp øyenbrynene en gang i året - første gangen var oktober 2010 og da var det to refill i tillegg til hovedbehandlingen. Håper det hjalp litt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå