Commander Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 (endret) I lunsjen ble tinder diskutert og flere kunne fortelle om jenter (selvsagt ikke dem) som brukte tinder når de kjedet seg og så tinder som en fin mulighet til å få seg gratis restaurantmiddag og litt vin. Av og til så ble sex, hvis typen var kjekk og ting lå til rette. Men som regel et håndtrykk og god kveld. Er det blitt sånn , bytte selskap for en middag på biffhuset når det ikke er noe å se på TV Endret 6. januar 2017 av Commander 1
ajarRun Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Kvinner sier slikt for å ikke bli oppfattet som horete. Samme grunnen til at de aldri sier ja til å dra hjem for å knulle, men hvis du skal vise henne platespilleren blir hun villig med hjem. Da kan hun si at det "bare skjedde", så slipper hun horestempelet. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Aiai, lure damer Å bruke tinder til gratis mat høres mye lurer ut en følelsemessig og helsemessig selvmord. Takk for tipset!Anonymkode: 135e9...5c9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Får man gratis middag? Anonymkode: 35b77...ec1 2
sjonkelrolf Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får man gratis middag? Anonymkode: 35b77...ec1 Ikke her i gården. Ber ikke på restaurant første gangen. Kanskje til nød en kaffe, men det blir man gjerne ikke så mett på
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 11 minutter siden, sjonkelrolf skrev: Ikke her i gården. Ber ikke på restaurant første gangen. Kanskje til nød en kaffe, men det blir man gjerne ikke så mett på Så bra Anonymkode: 35b77...ec1
Lee Jones Skrevet 6. januar 2017 #8 Skrevet 6. januar 2017 Jeg hadde fått ille samvittighet, men forstår jo at noen menn og kvinner synes det er helt greit. Tenker jo litt også om de ikke har bedre å gjøre på enn å hunte gratismiddager med fremmede.
draug 75 Skrevet 6. januar 2017 #9 Skrevet 6. januar 2017 Altså, hvis man ikke har noe bedre å gi dama enn en gratis middag, så må man nok finne seg i å bli tatt ved nesen på det viset... I og for seg er det ikke verre å kjøpe noen til sengs med å gi dem mat enn å snylte. Man burde vel heller posisjonere seg slik at jenta/ kvinna spanderer første gang, for da får man en date nummer to: hun skal jo ha tilbake.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #10 Skrevet 6. januar 2017 Ja, dette er et råd/tips jeg har fått av venninner, så det er tydeligvis et fenomen her jeg bor (by). Langhelger på hotell er også noe man kan få påspandert hvis man går på flere dater med samme mann. Dette er en av grunnene til at jeg ikke går på middagsdate i begynnelsen, i tillegg til at jeg hater å spise sammen med ukjente. Hvis en mann foreslår restaurant på 1-2 date, tenker jeg automatisk at han tidligere sikkert har blitt brukt av kvinner som i utgangspunktet har vært uinteressert. Anonymkode: 38d93...59a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #11 Skrevet 6. januar 2017 På hvilken måte er det noe verre at enkelte kvinner bruker Tinder til å skaffe seg en gratis middag på en fin restaurant man har hatt lyst til å prøve ut (spesielt om man er fattig student) enn at menn bruker Tinder for å få en dame til å knulle han for så å kalle HENNE for en hore? (For han var jo selvfølgelig ingen hore, selv om han spredde beina like mye som henne). 🤔🤔🤔 Anonymkode: 41559...f92 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #12 Skrevet 6. januar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte er det noe verre at enkelte kvinner bruker Tinder til å skaffe seg en gratis middag på en fin restaurant man har hatt lyst til å prøve ut (spesielt om man er fattig student) enn at menn bruker Tinder for å få en dame til å knulle han for så å kalle HENNE for en hore? (For han var jo selvfølgelig ingen hore, selv om han spredde beina like mye som henne). 🤔🤔🤔 Anonymkode: 41559...f92 Ingen av delene er greit selvsagt. Anonymkode: 38d93...59a
Gjest O.G. Skrevet 7. januar 2017 #13 Skrevet 7. januar 2017 22 timer siden, Commander skrev: I lunsjen ble tinder diskutert og flere kunne fortelle om jenter (selvsagt ikke dem) som brukte tinder når de kjedet seg og så tinder som en fin mulighet til å få seg gratis restaurantmiddag og litt vin. Av og til så ble sex, hvis typen var kjekk og ting lå til rette. Men som regel et håndtrykk og god kveld. Er det blitt sånn , bytte selskap for en middag på biffhuset når det ikke er noe å se på TV Jeg hadde ikke gadd det der. Jeg hadde heller bedt ut en venninne på middag, da vet jeg jo at jeg får trivelig selskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå