AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Jeg søkte på noen ledige ekstrahjelp-stillinger ved sykehjem, som hadde frist like før jul. Har imidlertid ikke hørt noe fra de to plassene jeg sendte inn søknad. Status står som "under behandling" på søker-portalen. Bør jeg ringe og høre hvordan det står til med ansettelsen, siden jeg ikke har hørt noe? Tenker for å gjøre meg bemerket. Eller er det for sent, siden fristene var 19. og 23. desember? Jeg aner ikke hvor fort de bestemmer slike ting ved slike stillinger i kommunen. Det skader jo selvfølgelig ikke å ringe uansett, men problemet mitt er at jeg skal i obligatorisk praksis gjennom skolen de neste 2,5 ukene, og dermed kan jeg ikke stille på intervju på dagtid før etter det. Det er vel ikke særlig attraktivt å ringe og fortelle at jeg ikke kan komme på intervju Da velger de jo heller noen andre. Anonymkode: 6d2eb...b96
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 Eh. Tror du virkelig at du skal få den første og foreløpig eneste jobben du ha søkt på? Jeg tror du trenger en liten realitetsorientering. Anonymkode: fd5dd...fb1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eh. Tror du virkelig at du skal få den første og foreløpig eneste jobben du ha søkt på? Jeg tror du trenger en liten realitetsorientering. Anonymkode: fd5dd...fb1 Hæ? Jeg vet jo at det ikke er noen garanti for å få en jobb man søker på, særlig ikke når det er en utlyst stilling med mange søkere. Det er jo nettopp derfor jeg tenker på det å ringe og gjøre meg bemerket blant havet av søkere. Det er heller ikke den første og eneste jobben jeg har søkt på. Har søkt på mange jobber tidligere i livet mitt, og har også søkt på flere ekstrahjelp-jobber i løpet av den siste tiden. Det er ikke det denne tråden handler om, og jeg trenger ikke noen realitetsorientering Anonymkode: 6d2eb...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå