cherry blossomed. gone. Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Jeg er glad idag! Kommet meg gjennom mange utfordringer og nå også Kjærlighetssorg. Wow. Flink! Begynt å trene igjen og sover og spiser mat igjen og lager meg mat oftere enn før og kuttet kontakten med mange destruktive mennesker som har vært dårlige mot meg! Føler meg som supervinner! Det er mulig å få et bedre liv når man får tenkt seg om hva som fungerer og ikke. Jeg er jo lei meg at jeg aldri kommer til å stole på en mann igjen og at nesten uansett hvem av de 25 eller noe vennene jeg har hatt oppigjennom så blir det problemer og også i foreninger og slikt! Men nå får jeg dekket mine sosiale behov med treningen! Begrenset kontakten med min såkalte familie, flyttet og fått mitt eget sted! Jeg ble lei av å være snill og lage middager til folk som bare viste meg fingeren direkte og indirekte! So long suckers, hau hau ; mobbere og direkte onde folks! For ikke å nevne drittsekk xene! Så selv med hjertesorg så kan man bli friskere og mer glad! Håper denne gode perioden varer litt! 🤕😴😇😂🎁🌸 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå