AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Jeg har nå gått over et halvt år på folkehøgskole, og syntes det har vært bra! Men jeg har ofte dager der jeg ikke orker noe, å det frister ikke alltid å gå til timene, noe som er en del av opplegget. Jeg har fått meg venner her, men fremdeles syntes jeg miljøet er dårlig og veldig gruppert.. hva burde jeg gjøre? trenger virkelig noe positivt for å holde meg gående her.. Anonymkode: 6e5e4...d4f
Gjest O.G. Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 bortkastede penger hvis du ikke fullfører.
Ti.09 Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Har dere en rådgiver på skolen som du kan snakke med? Syntes det er bra at du har venner å være med! Kanskje du kan snakke litt med dem om det du opplever? Det å gå på folkehøgskole koster også penger, så vist du ønsker å slutte bør du gjøre det så fort som mulig. Jeg gikk også på folkehøgskole, og jeg opplevde at noen dager var tunge. Men vennene som jeg fikk der, var en del av grunnen til hvorfor jeg fortsatte også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå