Blomsterenka Skrevet 3. desember 2004 #1 Skrevet 3. desember 2004 Ser så mange er så glad i usa som hjalp oss etter andre verdenskrig, les denne da; litt lang, men dere har jo printere... endret, pga feil kopiering, sitter på jobb, har egentlig ikke lov til dette her, kg osv. Vedlegget ligger i neste tråd fra meg.
Blomsterenka Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2004 Feil med liming og klipping, en kortlang historie, men tror hele utskriften er her nå: Utskrift fra Den norske Atlanterhavskomités internettside. [www.atlanterhavskomiteen.no] Den norske Atlanterhavskomité Det sikkerhetspolitiske bibliotek nr 5-1999 Bård Idås Hans Jørgen B. Wiborg Knut Amund Surlien Ola Storberg USA og Vest-Europa 1945-1965 Slettet i henhold til lov om kopirett. Hege (admin) http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0
Gjest Valhalla Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 Hvorfor skriver du "hjelpen"? Det er selvsagt at man setter visse betingelser for hjelp. Utakknemlige gås.
Blomsterenka Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2004 Hvorfor skriver du "hjelpen"? Det er selvsagt at man setter visse betingelser for hjelp. Utakknemlige gås. Har du virkelig lest hele den lange avhandlinga så raskt du da, jeg la den jo nettopp inn her.... Takk for fornærmelsen, men jeg biter ikke på kroken.
Gjest Valhalla Skrevet 3. desember 2004 #5 Skrevet 3. desember 2004 Næ leste deler, men jeg vet allerede om betingelsene og Usa's motivasjon, det forandrer ikke at det var til stor hjelp for Europa. Fornærmelsen fortjener du.
Gjest cyberbabe Skrevet 3. desember 2004 #6 Skrevet 3. desember 2004 Valhalla alle her vet jo at du er fper med skremmedfrykt, atlså en helt i tåka. Det var ment som en fornærmelse dette, selv om det er sannheta.
Gjest Valhalla Skrevet 3. desember 2004 #7 Skrevet 3. desember 2004 Vet alle det, eller er det du som vet det? Cyberbabe? Ja særlig.
Blomsterenka Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2004 Denne tråden skulle ikke utvikle seg til en krangel mellom meg og valhalla, så jeg svarer ikke deg mer, val.
Gjest Valhalla Skrevet 3. desember 2004 #9 Skrevet 3. desember 2004 Hehe sorry, trekker tilbake gås, men utakknemlig står :-)
Blomsterenka Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2004 Innlegget ble foreslått sletta av moderator, så jeg legger en link til siden: http://www.atlanterhavskomiteen.no/ Men jeg skjønner ikke hvorfor ikke jeg kan legge inn et innlegg, når det alt er en link der med henvinsinger, til kilder osv. Noe med at kg skal være fritt for politikk...? Og moderator, har du lest innlegget, trodde innlegg var greit så lenge copyright blir overholdt.... (sak for gry eller hege dette kanskje?)
Gjest Valhalla Skrevet 3. desember 2004 #11 Skrevet 3. desember 2004 Kanskje problemet er at det var litt vel langt, det er mer ryddig å bare gi linken med noen få utdrag.
Gjest Bellatrix Skrevet 3. desember 2004 #12 Skrevet 3. desember 2004 Innlegget ble foreslått sletta av moderator' date=' så jeg legger en link til siden: http://www.atlanterhavskomiteen.no/ Men jeg skjønner ikke hvorfor ikke jeg kan legge inn et innlegg, når det alt er en link der med henvinsinger, til kilder osv. Noe med at kg skal være fritt for politikk...? Og moderator, har du lest innlegget, trodde innlegg var greit så lenge copyright blir overholdt.... (sak for gry eller hege dette kanskje?) Den var ganske lang, så den er et tvilsspørsmål ifølge åndsverkloven. Selv om du hadde med kilder.
Blomsterenka Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #13 Skrevet 3. desember 2004 Ok. Håper noen fikk lest den før den ble sletta, for jeg har ikke lasta den ned selv og aner ikke om man finner den mer på linken jeg la inn, fikk den tilsendt av en venn... Men ting og slike student"greier" fra Blindern, de tar jo ikke copyright på det, men er glad flest mulig leser det de har skrevet... ?
Blomsterenka Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #14 Skrevet 3. desember 2004 Den var ganske lang, så den er et tvilsspørsmål ifølge åndsverkloven. Selv om du hadde med kilder. De som er interessert, kan selv gå inn og lese/laste den ned/finne den. Synd kg er så redde for copyright, men kg er jo et aksjeselskap.... Den norske Atlanterhavskomité Det sikkerhetspolitiske bibliotek nr 5-1999 Bård Idås Hans Jørgen B. Wiborg Knut Amund Surlien Ola Storberg USA og Vest-Europa 1945-1965
Dru Skrevet 3. desember 2004 #15 Skrevet 3. desember 2004 Her er artikkelen. Jeg kan forøvrig opplyse om at artikkelen er underlagt copyrightlovgivning, og derfor ikke kan legges ut på KG.
Blomsterenka Skrevet 3. desember 2004 Forfatter #16 Skrevet 3. desember 2004 Her er artikkelen. Jeg kan forøvrig opplyse om at artikkelen er underlagt copyrightlovgivning, og derfor ikke kan legges ut på KG. Takk for hjelp, men det var ikke hele artikkelen, dessverre...
Dru Skrevet 3. desember 2004 #17 Skrevet 3. desember 2004 Hvis du klikker på linkene litt lengre nede, så er det hele artikkelen. Den er skrevet av fire stykker. Jeg linket til "info-siden" slik at folk kan lese hva det dreier seg om, og eventuelt gå rett til de kapitlene de er interessert i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå