AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Jeg er gift og 30 år. I julen begynte jeg og en kar å chatte på et spill. Jeg tok initiativ til å si noe om at han var bedre enn meg i spillet, og han svarte på dette og gav meg komplimenter for bildet mitt. Derfra gikk praten lett, og tonen var leken og morsom, til tider litt seksuelt antydende. Jeg fikk nevnt at jeg er i et forhold, mens han svarte at han er singel. Det var fortsatt en flørtende tone etter dette, fyren kom med litt seksuelle antydninger, før han sa han syntes det ble dumt når jeg er sammen med en annen. Vi fikk snakket litt ut, og det var tydelig at vi lurte på veldig mye om hverandre, ville vite mest mulig. Vi bor på samme sted. Jeg har sommerfugler i magen, og han er alt jeg drømte om. Forholdet til mannen er greit, men vi er lite kompatible på mange områder. Jeg tenker på han nettflørten konstant, og har nesten ikke klart å spise de siste dagene... Jeg tar litt kontakt med han, men han tar ikke kontakt først. Jeg greier ikke la være. Spørsmålet mitt er: Hadde du som singel likt at en dame du likte, men som var gift, kontaktet deg og ville chatte? Eller hva hadde du syntes? Jeg er så redd for å "plage" han jeg er forelsket i/betatt av.... Anonymkode: b87b9...133
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gift og 30 år. I julen begynte jeg og en kar å chatte på et spill. Jeg tok initiativ til å si noe om at han var bedre enn meg i spillet, og han svarte på dette og gav meg komplimenter for bildet mitt. Derfra gikk praten lett, og tonen var leken og morsom, til tider litt seksuelt antydende. Jeg fikk nevnt at jeg er i et forhold, mens han svarte at han er singel. Det var fortsatt en flørtende tone etter dette, fyren kom med litt seksuelle antydninger, før han sa han syntes det ble dumt når jeg er sammen med en annen. Vi fikk snakket litt ut, og det var tydelig at vi lurte på veldig mye om hverandre, ville vite mest mulig. Vi bor på samme sted. Jeg har sommerfugler i magen, og han er alt jeg drømte om. Forholdet til mannen er greit, men vi er lite kompatible på mange områder. Jeg tenker på han nettflørten konstant, og har nesten ikke klart å spise de siste dagene... Jeg tar litt kontakt med han, men han tar ikke kontakt først. Jeg greier ikke la være. Spørsmålet mitt er: Hadde du som singel likt at en dame du likte, men som var gift, kontaktet deg og ville chatte? Eller hva hadde du syntes? Jeg er så redd for å "plage" han jeg er forelsket i/betatt av.... Anonymkode: b87b9...133 Hvorfor giftet du deg med mannen din da? Jeg synes du bør være mer redd for at du går bak ryggen på mannen din og allerede har oppført deg uakseptabelt eller synes du det er greit om mannen din flørter og har en seksuell tone med en annen kvinne? Du har helt feil fokus her. Har lyst til å be deg bli singel fordi jeg blir oppriktig opprørt over at hele innlegget ditt handler om en spillevenn mens du er gift med en annen. Bry deg om hva du gjør mot mannen din som du faktisk har loved troskap til!! Anonymkode: dc77e...ee7 13
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 For min del, nei. Hun er jo gift og i utgangspunktet tilgjengelig, så med mindre hun nettopp har skilt seg så er det nok ikke aktuelt. Anonymkode: b79f5...274
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du som singel likt at en dame du likte, men som var gift, kontaktet deg og ville chatte? Eller hva hadde du syntes? Jeg er så redd for å "plage" han jeg er forelsket i/betatt av.... Anonymkode: b87b9...133 Hun hadde i hvert fall ikke vært aktuell for noe seriøst. Hvis hun går bak ryggen på mannen hun er gift med kan hun jo lett gjøre det samme mot meg. Anonymkode: f7ce3...d71 8
sjonkelrolf Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 Selv gidder jeg ikke være del av noe trekantdrama. Og som andre skriver her, når hun først har gått bak ryggen på kjæresten/ektefellen etc. er det ingen garanti for at det ikke vil skje igjen med en selv. Sånne kvinnfolk er "damaged goods", og ikke verdt å samle på. Sånne tar jeg ikke i med ildtang engang. 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 TS her.. Jeg er ikke ute etter et seksuelt forhold med fyren, ønsker bare å fortsette å prate sammen. Jeg savner praten som flyter så lett mellom oss. Vi har snakket om at jeg er opptatt og sånn, og mannen min vet at vi har kontakt. Men jeg vet ikke om han andre tenker at jeg er uinteressant så lenge jeg er opptatt..? Tøf ikke spør rett ut, det blir litt voldsomt. Anonymkode: b87b9...133
herremann Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 jeg hadde ikke hatt noe imot det. om man chatter betyr ikke det at noe MÅ skje. men, jeg har hatt sex med gifte kvinner før. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #8 Skrevet 6. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor giftet du deg med mannen din da? Jeg synes du bør være mer redd for at du går bak ryggen på mannen din og allerede har oppført deg uakseptabelt eller synes du det er greit om mannen din flørter og har en seksuell tone med en annen kvinne? Du har helt feil fokus her. Har lyst til å be deg bli singel fordi jeg blir oppriktig opprørt over at hele innlegget ditt handler om en spillevenn mens du er gift med en annen. Bry deg om hva du gjør mot mannen din som du faktisk har loved troskap til!! Anonymkode: dc77e...ee7 Det var da voldsomt?! Hun sier da ingentig om at hun skal dra det ut i virkeligheten, men spør om single menn gidder å chatte på dette viset med en opptatt kvinne, altså at det bare forblir på chat, eller om de bare gidder å bruke tid på dem de tror de kan ende opp med å få seg et nummer med IRL. Skjønner henne godt jeg, litt virkellighetsflukt er harmløst. Anonymkode: 23341...322 1
Hermine Grang Skrevet 6. januar 2017 #9 Skrevet 6. januar 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her.. Jeg er ikke ute etter et seksuelt forhold med fyren, ønsker bare å fortsette å prate sammen. Jeg savner praten som flyter så lett mellom oss. Vi har snakket om at jeg er opptatt og sånn, og mannen min vet at vi har kontakt. Men jeg vet ikke om han andre tenker at jeg er uinteressant så lenge jeg er opptatt..? Tøf ikke spør rett ut, det blir litt voldsomt. Anonymkode: b87b9...133 Men mannen din vet ikke at du er forelsket og at du dyrker forelskelsen din med denne nettflørten. Det er jo det som er det vesentlige. Ikke at mannen din vet du chatter med menn gjennom spillet du spiller. Synes du bør velge mellom forholdet ditt og å dyrke forelskelsen. Man kan ikke velge om man skal være forelsket, men man kan velge om man vil fortsette flørtingen med den man er forelsket i. Greit å huske på også at du ikke kjenner fyren du har blitt forelsket i. Å chatte med noen er noe annet enn å kjenne dem. 3
-lykke- Skrevet 6. januar 2017 #10 Skrevet 6. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var da voldsomt?! Hun sier da ingentig om at hun skal dra det ut i virkeligheten, men spør om single menn gidder å chatte på dette viset med en opptatt kvinne, altså at det bare forblir på chat, eller om de bare gidder å bruke tid på dem de tror de kan ende opp med å få seg et nummer med IRL. Skjønner henne godt jeg, litt virkellighetsflukt er harmløst. Anonymkode: 23341...322 Hun skriver jo at hun er betatt av han. Det er da helt uskyldig å chatte litt med det motsatte menn på nettet (for eksempel her på Kg eller via online spill). Men det er ikke uskyldig lenger når man får visse "følelser" eller blitt litt for begeistret. Sånne ting kjenner man jo igjen. Og hvis man fortsetter kontakten da, så mener jeg man har gått over grensen. Det er ikke greit. Man burde kutte sånn kontakt med en gang. Å fortsette blir å leke med ilden. Ts, ikke ta kontakt med han mer. Slutt å tenke på han. Du dagdrømmer bare, du vet jo ingenting om denne personen. Og det du tror du vet, kan vise seg å stemme fint lite. Finn ut hva det er du savner i ekteskapet ditt, og ta en prat med mannen. Savner du mer tid, nærhet, spenning, samtaler osv osv? Enkelt og greit: du er gift, og da skal man ikke holde på sånn (å dyrke sånne fantasier/tanker). Ikke rot deg boer i noe du kan angre på. Tenk på mannen din og hvor forelsket du var i starten, hva som fikk dere til å ville dele livet sammen. For alle kommer en eller annen gang til wt punkt hvor det kan bli lett å glemme, tror jeg i alle fall. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #11 Skrevet 6. januar 2017 Du gjør ingenting ulovlig! Om man har en kvinne eller en mann som en ny venn har intet å si! 'Man vet selv hvor grensen går, og hva som er "utroskap" :-) det er sunt å kjenne på følelser, spesielt når man er voksen, gift og kanskje lever i et A4 liv. Kos deg og nyt den gode følelsen - før den tar slutt! :-) Anonymkode: 41434...540
Hermine Grang Skrevet 6. januar 2017 #12 Skrevet 6. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gjør ingenting ulovlig! Om man har en kvinne eller en mann som en ny venn har intet å si! 'Man vet selv hvor grensen går, og hva som er "utroskap" :-) det er sunt å kjenne på følelser, spesielt når man er voksen, gift og kanskje lever i et A4 liv. Kos deg og nyt den gode følelsen - før den tar slutt! :-) Anonymkode: 41434...540 Tuller du? Hvordan hadde du reagert om du fant ut at mannen din var forelsket i en annen og han fortsatte å flørte med mannen? 4
Gjest PseudonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #13 Skrevet 6. januar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet mitt er: Hadde du som singel likt at en dame du likte, men som var gift, kontaktet deg og ville chatte? Eller hva hadde du syntes? Jeg er så redd for å "plage" han jeg er forelsket i/betatt av.... Han virker jo å være forelsket/betatt av deg også, og han er singel. Så jeg tror jeg skjønner hva du mener når du skriver "plage". Dersom jeg var i hans sko (betatt/forelsket), så ville jeg ikke likt at du tok kontakt med meg dersom du kun ønsket et forhold med prating, med andre ord et form for vennskapsforhold. Jeg ville konstant lengtet etter intimitet/sex.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #14 Skrevet 6. januar 2017 Jeg hadde nok likt det for flørten og spenningens skyld. I alle fall inntil en viss grense. Samtidig så tror jeg at det lett kunne blitt kjedelig å chatte med noen man vet det ikke kan bli noe mer om, og ikke minst så er det jo en delikat situasjon som lett kan føre til drama, så jeg ville nok trukket meg unna etter hvert. Mann 29 Anonymkode: 89a21...f16 1
Lee Jones Skrevet 6. januar 2017 #15 Skrevet 6. januar 2017 .Jeg tenker at du har giftet deg med feil mann om du bare er 30 og stiller slike spørsmål. For å svare på spørsmålet ditt: Jeg er ikke interessert i tilfeldig sex, og heller ikke gifte kvinner. Jeg hadde kuttet chaten med en gang, men det er sikkert mange menn der ute som gjerne vil involvere seg med en gift kvinne. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #16 Skrevet 7. januar 2017 Det er synd at en såpass voksen dame ikke skjønner at det er slik betatthet av andre og utroskap begynner. Man dyrker den gode følelsen med den andre til den følelsen er så stor at man faktisk gjør noe med det. Anonymkode: 721d2...f5a 3
sjonkelrolf Skrevet 7. januar 2017 #17 Skrevet 7. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er synd at en såpass voksen dame ikke skjønner at det er slik betatthet av andre og utroskap begynner. Man dyrker den gode følelsen med den andre til den følelsen er så stor at man faktisk gjør noe med det. Anonymkode: 721d2...f5a Nordmenn er naive og kvinnfolka er verst... 2
Teethgrinding Skrevet 7. januar 2017 #18 Skrevet 7. januar 2017 Det er stor forskjell på folk. Det er noen damer som aldri, uansett, gir så mye som en lillefinger til aldre menn når de er i forhold. Så har du de som bare ikke klarer å styre seg. Det triste er jo dette behovet for å få i pose og sekk. De mangler lojaliteten i å fokusere på en ting. Forholdet går som regel dukken derav og deretter. 1
Gjest Lakrisbjørn Skrevet 7. januar 2017 #19 Skrevet 7. januar 2017 Det hadde vitnet om en så dårlig karakter at jeg hadde fått avsmak, selv om det bare hadde vært snakk om chatting.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2017 #20 Skrevet 7. januar 2017 Prøv å forstå. Selvfølgelig vil fyren ha deg til sengs. 99% av menn tenker slik. Er selv mann og hadde jeg kommet over deg på en slik chat, hadde villdyret våknet og jeg hadde gitt gass. Selvfølgelig hadde ikke du skjønt dette på noe tidspunkt før det var for sent. Man vet da hva man driver med og hva normer en må unngå. En uskyldig flørt som fører til noe svært spennende. Råder deg på det sterkeste til å unngå mer kontakt, det kan godt være meg eller mine du chatter med. Da er du ferdig før du aner det. Sorry, men slik er det bare. Anonymkode: a3fc6...c4e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå