Gjest Overrasket Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 (endret) Endelig er den her, den store gigantiske flørtetråden! Har DU lyst til å flørte på KG, her er tråden for deg! Ingen flørt er for stor, ingen for liten. Bli med i dag! Du kan være ung eller gammel, hete Tora eller Tor, har du ikke flørtet siden i fjor? Du er velkommen – både Hr. Flørt og Flørte-mor! FLØRT I DAG, Tråden har noen få, enkle regler: Du nevner en bruker for å starte flørtingen. Nevn hvem du vil. Dersom du er nevnt i tråden og blir sint, husk at sinne kan ses på som flørting. DU ER SINT PÅ EGET ANSVAR! Hvis noen allerede er godt i gang med å flørte med hverandre i tråden, ikke skygg unna. Bryt inn og flørt i vei. Vennligst INGEN nakne P&P (pupper og peniser). Prøv å styr unna analsex-humor (jeg er en sart sjel og liker ikke sånt). Ellers er tråden ikke min, men deres! Den blir til det DERE vil at den skal være. For all del, og dette er veldig viktig: Prøv å ikke være for seriøse. Da får jeg allergisk utslett. Det er absolutt lov å flørte med trådstarter. "En god flørt forlenger livet" - Bestemoren til Overrasket Endret 6. januar 2017 av Overrasket
Gjest Overrasket Skrevet 6. januar 2017 #2 Skrevet 6. januar 2017 @Raven.WritingDesk Jeg lagde denne tråden for oss @Jacklost Du vil ha dame i år? Kom å bli med her! @canacas Denne tråden er som skapt for deg. Hvem vil du flørte med? @WubWub Ta frem ditt beste deg! @Strixa Du vil selvsagt være med å leke Det er flere brukere jeg skulle fått med på leken, men vet ikke om jeg tør. Kanskje dere over kan spre ordet og dra med de dere vet ville likt det?
WubWub Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Jeg hadde en bolle i ovnen inatt. Fylte den med bacon og kjøtt så spiste jeg opp hele jævelskapet! 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 (endret) @Overrasket tuuusen takk 💕💕 fikk litt sommerfugler i magen jeg nå altså flørting er så ufattelig undervurdert! Jeg tror absolutt alle hadde hatt godt av å leke litt med flørteren i seg! @Overrasket er du flink til å flørte i det daglige ? Endret 6. januar 2017 av noe tilfeldig
MajorasMaske Skrevet 6. januar 2017 #5 Skrevet 6. januar 2017 @Overrasket Har du tegnet profilbildet ditt selv? Det er skikkelig pent. 1
Gjest Overrasket Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 1 minutt siden, MajorasMaske skrev: @Overrasket Har du tegnet profilbildet ditt selv? Det er skikkelig pent. Takk skal du ha! Profilbildet er det beste ved hele profilen min, men jeg kan nok ikke ta æren for det. Flinke @minister-mio var så snill og tegnet det for meg. Men la oss prate litt om deg, har du like nydelig smil som på ditt profilbilde?
Gjest Overrasket Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: @Overrasket tuuusen takk 💕💕 fikk litt sommerfugler i magen jeg nå altså flørting er så ufattelig undervurdert! Jeg tror absolutt alle hadde hatt godt av å leke litt med flørteren i seg! @Overrasket er du flink til å flørte i det daglige ? Det kribler skikkelig! Når det kommer til der ute i den store, ikke-elektroniske verdenen har jeg har stor tro på å holde blikkontakt og sende et avvæpnende smil. Kanskje en lett, tilfeldig berøring eller en kjapp kommentar. Men jeg har nok litt å lære av deg altså, hva er dine triks?
MajorasMaske Skrevet 6. januar 2017 #8 Skrevet 6. januar 2017 Akkurat nå, Overrasket skrev: Takk skal du ha! Profilbildet er det beste ved hele profilen min, men jeg kan nok ikke ta æren for det. Flinke @minister-mio var så snill og tegnet det for meg. Men la oss prate litt om deg, har du like nydelig smil som på ditt profilbilde? Det er det bare en måte å finne ut av, bli med hjem til meg så kan vi smile til hverandre. 2
Gjest canacas Skrevet 6. januar 2017 #9 Skrevet 6. januar 2017 Flørter med de fleste @Overrasket De får bare stille seg i kø, bildebevis på kjekkhet takk
Gjest noe tilfeldig Skrevet 6. januar 2017 #10 Skrevet 6. januar 2017 4 minutter siden, Overrasket skrev: Det kribler skikkelig! Når det kommer til der ute i den store, ikke-elektroniske verdenen har jeg har stor tro på å holde blikkontakt og sende et avvæpnende smil. Kanskje en lett, tilfeldig berøring eller en kjapp kommentar. Men jeg har nok litt å lære av deg altså, hva er dine triks? Åja, jeg er The Grand Master i flørting. Her snakker vi svart belte. Men det er vanskelig å lære bort da, young jedi, det krever årelang erfaring med prøving og feiling, også må man finne sin helt egne lille personlige snert, viss ikke blir det jo lett litt overfladisk og basic. Flørting skal være ekte!
Gjest Annetnavn_ Skrevet 6. januar 2017 #11 Skrevet 6. januar 2017 (endret) 56 minutter siden, Overrasket skrev: @Raven.WritingDesk Jeg lagde denne tråden for oss @Jacklost Du vil ha dame i år? Kom å bli med her! @canacas Denne tråden er som skapt for deg. Hvem vil du flørte med? @WubWub Ta frem ditt beste deg! @Strixa Du vil selvsagt være med å leke Det er flere brukere jeg skulle fått med på leken, men vet ikke om jeg tør. Kanskje dere over kan spre ordet og dra med de dere vet ville likt det? Åååå, du har tatt den heeeeelt ut og jeg får være med å lekeTakk!!! Er vi forresten "good" igjen etter at jeg slo opp med deg? Jeg har pult rundt så mye jeg kan, men du er helt uforglemmelig... Endret 6. januar 2017 av Annetnavn_
Gjest noe tilfeldig Skrevet 6. januar 2017 #12 Skrevet 6. januar 2017 30 minutter siden, Overrasket skrev: @Raven.WritingDesk Jeg lagde denne tråden for oss @Jacklost Du vil ha dame i år? Kom å bli med her! @canacas Denne tråden er som skapt for deg. Hvem vil du flørte med? @WubWub Ta frem ditt beste deg! @Strixa Du vil selvsagt være med å leke Det er flere brukere jeg skulle fått med på leken, men vet ikke om jeg tør. Kanskje dere over kan spre ordet og dra med de dere vet ville likt det? Jeg tror at @Dr. A. Kula og @Doge hadde godt av å slenge seg med på flørtebølgen. Jeg kunne også nevnt @amativeReflection Men han vil sikkert bare skrive noe sarkastisk og spydig (som egentlig er hans hemmelige måte å flørte på..)
Gjest noe tilfeldig Skrevet 6. januar 2017 #13 Skrevet 6. januar 2017 Åja!! Og hvordan kunne jeg glemme @Svinepels
Gjest canacas Skrevet 6. januar 2017 #14 Skrevet 6. januar 2017 1 time siden, Raven.WritingDesk skrev: Åja!! Og hvordan kunne jeg glemme @Svinepels Herregud! Griseprat med @Svinepels
Gjest Cyrus Skrevet 6. januar 2017 #15 Skrevet 6. januar 2017 1 time siden, Raven.WritingDesk skrev: Åja!! Og hvordan kunne jeg glemme @Svinepels 27 minutter siden, canacas skrev: Herregud! Griseprat med @Svinepels Det er bare å stille seg i kø damer. Hvem vil være først?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #16 Skrevet 6. januar 2017 2 timer siden, WubWub skrev: Jeg hadde en bolle i ovnen inatt. Fylte den med bacon og kjøtt så spiste jeg opp hele jævelskapet! Både bacon OG kjøtt? Hva er bacon laget av egentlig? Kaviar? Anonymkode: 4a3a3...02e
Gjest canacas Skrevet 6. januar 2017 #17 Skrevet 6. januar 2017 4 minutter siden, Svinepels skrev: Det er bare å stille seg i kø damer. Hvem vil være først? pick me!!
WubWub Skrevet 6. januar 2017 #18 Skrevet 6. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Både bacon OG kjøtt? Hva er bacon laget av egentlig? Kaviar? Anonymkode: 4a3a3...02e jeg tror bacon kommer fra hval men jeg er ikke helt sikker
Gjest Cyrus Skrevet 6. januar 2017 #19 Skrevet 6. januar 2017 Akkurat nå, canacas skrev: pick me!! Vil du jeg skal svinebinde deg, og ta deg med inn i grisebingen min?
Gjest Jacklost Skrevet 6. januar 2017 #20 Skrevet 6. januar 2017 (endret) . Endret 6. januar 2017 av Jacklost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå