Kvist Skrevet 5. januar 2017 #1 Del Skrevet 5. januar 2017 Jeg planlegger tur til Stockholm i sommer og lurer på hvor det er greit å parkere for noen dager. Vi kommer kjørende langs kysten nordfra og skal bo på hotel i Norrmalm. Hotellet har ikke parkering, og når jeg søker får jeg bare opp gateparkering med ganske strenge restriksjoner for hvor lenge man kan stå, og parkeringshus som også gjerne begrenses til 24 eller 48 timer. Jeg vil gjerne finne et sted bilen kan stå i fire dager, og helst uten at det koster 3-400kr dagen. Jeg kommer ikke til å ha behov for bilen mens jeg er der, men siden jeg reiser med barn blir det veldig tungvint hvis det er en lang kollektivreise også. Ideelt ser jeg for meg å kjøre til hotellet, sjekke inn og så sette fra meg bilen et sted. Er det noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 8. januar 2017 #2 Del Skrevet 8. januar 2017 På 5.1.2017 den 23.53, Kvist skrev: Jeg planlegger tur til Stockholm i sommer og lurer på hvor det er greit å parkere for noen dager. Vi kommer kjørende langs kysten nordfra og skal bo på hotel i Norrmalm. Hotellet har ikke parkering, og når jeg søker får jeg bare opp gateparkering med ganske strenge restriksjoner for hvor lenge man kan stå, og parkeringshus som også gjerne begrenses til 24 eller 48 timer. Jeg vil gjerne finne et sted bilen kan stå i fire dager, og helst uten at det koster 3-400kr dagen. Jeg kommer ikke til å ha behov for bilen mens jeg er der, men siden jeg reiser med barn blir det veldig tungvint hvis det er en lang kollektivreise også. Ideelt ser jeg for meg å kjøre til hotellet, sjekke inn og så sette fra meg bilen et sted. Er det noen som har tips? Et lite stykke unna sentrum, men kjapp reise med tog inn. Er Mall of Scandinavia. Et mega giga kjøpesenter i Solna kommune rett ved Friends arena. Der kan du parkere så lenge du vill. De har kjempestor parkering (merk deg for all del hvor bilen er parkert) og der kan du stå så lenge du vill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #3 Del Skrevet 10. januar 2017 På 08/01/2017 den 19.57, Kjetil E skrev: Et lite stykke unna sentrum, men kjapp reise med tog inn. Er Mall of Scandinavia. Et mega giga kjøpesenter i Solna kommune rett ved Friends arena. Der kan du parkere så lenge du vill. De har kjempestor parkering (merk deg for all del hvor bilen er parkert) og der kan du stå så lenge du vill. ja, og du er garantert å finne en tom bil etter noen dager.. med knuste ruter etc.. Hilsen gammel stockholsbo Anonymkode: 977d8...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken I Skrevet 11. januar 2017 #4 Del Skrevet 11. januar 2017 Gjorde det i høst, gikk veldig fint. Du bør laste bed en app, men går å bruke parkometer også. Men må nok flytte bilen innimellom, for de fleste gatene har parkering forbudt én dag i uka eller noe i den duren. Og husk å parkere bilen i kjøreretning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 11. januar 2017 #5 Del Skrevet 11. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: ja, og du er garantert å finne en tom bil etter noen dager.. med knuste ruter etc.. Hilsen gammel stockholsbo Anonymkode: 977d8...0c2 Vet jeg ikke noe om, stod der selv med bil da jeg var i Stockholm i høst. Ingen problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå