Gå til innhold

Klesvask

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Klesvasken hoper seg opp! Jeg har endelig kommet inn i en rutine så jeg får vasket tøy hver dag...MEN, vi har fortsatt 2 overfulle skittentøykurver med klær som må vaskes..Noen som vet om det finnes et sted man kan levere inn vask og får det ferdig tilbake?? Tenker det hjelper om jeg kan begynne med tomme kurver... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke hvor i landet du befinner deg, men i Drammen finnes det flere steder der du kan vaske klær ihvertfall.

Jeg vet ikke om du kan ta det med til vanlige renserier, men det finnes kanskje vaskehaller i nærheten om du bor i en by?

Kanskje du finner noe om du søker på gulesider.no? Lykke til med klesvask uansett... hos oss har jeg fått tenåringen til å ta ansvar for dette, og det går veldig greit - lønning er god motivasjon... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nå vet jeg ikke hvor i landet du befinner deg, men i Drammen finnes det flere steder der du kan vaske klær ihvertfall.

Jeg vet ikke om du kan ta det med til vanlige renserier, men det finnes kanskje vaskehaller i nærheten om du bor i en by?

Kanskje du finner noe om du søker på gulesider.no? Lykke til med klesvask uansett... hos oss har jeg fått tenåringen til å ta ansvar for dette, og det går veldig greit - lønning er god motivasjon... :)

Takk, takk :-) Sønnen er 2 så det blir kanskje litt tidlig å sette han til det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis det er håndklær som gjør at haugen med klesvask hoper seg opp så ville jeg montert opp et par håndkletørrere på badet.

Da har du alltid ett varmt tørt håndkle klart i stedet for ett halvtørt ett som ikke er så fristende etter en varm dusj, og du slipper å ta ett nytt hver gang.

Nå sier jeg ikke at du skal bruke det samme håndkledet i en uke, men hvs du feks. bruker det 2-3 ganger så reduserer dette klesvasken betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...