aber Skrevet 26. juli 2002 #1 Skrevet 26. juli 2002 Ser det er mange som nevner at de har filmet video i bryllupet sitt. Jeg er veldig nysgjerrig på hva slags erfaringer folk har med dette. Leier dere profesjonelle til å gjøre det (det må jo føles litt rart? Og være dyrt?) eller er det familie/venner som filmer? Hvor mye av dagen blir filmet? Føles det stressende å ha kamera rettet mot seg "hele tiden"? Takknemlig for tilbakemelding, jeg er nemlig veldig usikker på om vi skal filme i vårt bryllup eller ikke!
viwi Skrevet 26. juli 2002 #2 Skrevet 26. juli 2002 I kirka filmen både mamma og en kompis. Det er kjempefint å ha i ettertid! Så kan vi se hva som egentlig skjedde - alt er liksom enda i tåke.. Pappa skulle filme hele middagen- eller talene da og hadde satt kameraet opp på stativ. Dessverre skjedde det noe galt og mange av talene er ikke på teip For å svare på det siste spm ditt: vi merket ikke at noen filmet oss. Det var så mye kamerablitsing hele dagen at det var ikke i tankene våre engang. Jeg anbefaler dere å filme iallfall i kirka. Det er flott å ha i ettertid. JA brudevalsen og!!!!
scorpion73 Skrevet 26. juli 2002 #3 Skrevet 26. juli 2002 Vi ble filmet hele dage, og merket ikke noe til det. Det er filmet fra før kirken, i kirken etter kirken, på lokale før vi kom, etter vi kom, taler, middag, gavebord, brudedansen, fra festen, fra kakekutting, og litt etterhvert utover natta, mest festing, og kommentarer fra gode venner og slekt. Det var broren til min kjære som filmet for oss. og det er kjempe moro å ha nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå