Gå til innhold

Tour de Ski.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som følger med på Tour de Ski her ?

Eller "Tour de Fall" heter det kanskje, etter alle knall og fall som allerede har skjedd. :erter:

Anonymkode: f94cb...e86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Håper ikke at Sundby vinner, er ikke så begeistret for ham. Sjeldent at jeg ikke heier på en nordmann, men slik er det altså i dette tilfellet.

Anonymkode: 27ae0...565

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde troa på Finn HK, etter formen han viste tidligere i verdenscupen. Synd han måtte bryte. Har troen på Ustiugov, han virker sterk, men kan vel fort bli sliten av å gå så hardt i de rennene han har gått hittil, han sa jo at han ikke følte seg helt på topp i det siste rennet. Martin har fremdeles sjanse til å ta ham (men det hadde vært greit om en annen nordmann vant litt snart).

På kvinnesiden holder jeg fortsatt en knapp på Heidi Weng. Stina Nilsson har vist formidabel form og blitt mye bedre på distanse, men i de siste konkurransene er hun ikke god nok - enda. Hun blir farlig med tiden! Ingvild henger jo greit med, men hun slår ikke Heidi i bakken og trengte et større forsprang enn hun (trolig) rekker å få nå.

Anonymkode: 47443...3d9

AnonymBruker
Skrevet

Det var vel egentlig ganske tullete å kalle Ustiugov for "usportslig" da Sundby presterte å kjøre feil vei.

Dersom en utlending hadde kjørt feil, så ville alle nordmennene gunnet på mot mål.....

Anonymkode: f94cb...e86

AnonymBruker
Skrevet

Det er påfallende at de norske utøverne gjør det så mye dårligere nå, etter dopingavsløringene. Dette nærmest beviser at det er blitt anvendt systematisk doping av alle de norske utøverne tidligere, noe de naturligvis ikke tør å fortsette med nå på en stund. Dette burde være tilstrekkelig for å utelukke norske langrennsløpere fra alle internasjonale konkurranser de nærmeste årene.

Anonymkode: 74f22...8c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...