Gå til innhold

Stang til kleskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klesskapet mitt er 170cm bredt. Så trenger enten en på 170cm vegg til vegg. Eller en som på bilde som er ca 100-150cm som stikker ut fra bakveggen. 

hanging-clothes-rack-manufacturers.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Leavemealone skrev:

Klesskapet mitt er 170cm bredt. Så trenger enten en på 170cm vegg til vegg. Eller en som på bilde som er ca 100-150cm som stikker ut fra bakveggen. 

hanging-clothes-rack-manufacturers.jpg

Kan du bruke 2 slike? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30179435/

Denne er justerbar fra 60-90 cm

MULIG Garderobestang IKEA Kan stilles hvor du vil hjemme, selv i fuktige områder som baderom og innglassede balkonger.

Anonymkode: dd904...588

AnonymBruker
Skrevet

Perfekt. Mener jeg så de til og med på Ikea sist jeg var der.. Men ja helt klart noe sånn går jo an :) 2 sånne funker fett :)

Anonymkode: e6b80...122

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Perfekt. Mener jeg så de til og med på Ikea sist jeg var der.. Men ja helt klart noe sånn går jo an :) 2 sånne funker fett :)

Anonymkode: e6b80...122

Fint :)

Her er resten av utvalget på Ikea http://www.ikea.com/no/no/search/?query=+Garderobestang

Anonymkode: dd904...588

AnonymBruker
Skrevet

Elfa har også greie garderobestenger, med flere forskjellige muligheter for montering. 

(Jeg ser egentlig ikke for meg at en bøyle montert på bakveggen er den mest praktiske løsningen med tanke på holdbarhet og plassutnyttelse.) 

Anonymkode: ea13a...71e

AnonymBruker
Skrevet

Ville kjøpt 2m og kappet til. Det kan du gjøre med alle stenger. Elfa, Ikea (usikker på om de har 2 m) etc. Om du ikke finner 2m ville jeg kjøpt 1+1m og saget til begge, du bør uansett ha støtte på midten da det er langt spenn. 

Bøyle bak vil ikke holde i lengden, med mindre du kun skal henge opp lette sommerkjoler. 

Anonymkode: 3a440...c6b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...