Gå til innhold

Søl etter sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med at det alltid blir så mye søl etter sex. En stor våt flekk på madrassen. Noen forslag til å slippe dette? Alt renner ut før han trekker seg ut, eller i det han trekker seg ut. Og jeg rekker ikke å løpe på do. Noen som har tips til oss? 

Anonymkode: 2b4f5...605

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håndkle i senga.

• Liker 6
Skrevet

Kan legge til at å skaffe seg sånn "tisselaken" kan være en god ide, så blir det ikke søl på selve madrassen.

AnonymBruker
Skrevet

Trur jeg skal passe på å alltid ha et håndkle nær senga. Takk for tips.

Hvor får en tak i slik tisselaken? Dobbeltseng.

TS

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trur jeg skal passe på å alltid ha et håndkle nær senga. Takk for tips.

Hvor får en tak i slik tisselaken? Dobbeltseng.

TS

Ikea tror jeg har det, eller så tror jeg endel vanlige interiør forretninger har det.

http://jysk.no/soverom/lakner/spesiallakner/tisselaken-180x200-flanell

Endret av Ardenus
link
Skrevet

Hold hånden foran åpningen idet han trekker seg ut, så reiser du deg opp å går på badet?

Fungerer fint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dopapir.

Anonymkode: 5c658...e52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid trusa innenfor rekkevidde. Legger trusa for når han trekker seg ut. I ditt tilfellet blir det jo like etter hans utløsning da, om det av og til renner ut før han trekker seg ut.

Tisselaken fås kjøpt på Sparkjøp for en ok rimelig penge, tåler mange vask og holder tett. Jeg har småbarn og bruker disse, og de fanger opp både tiss, bæsj og oppkast... Finnes i mange slags størrelser, også til dobbelseng. De fra Ikea er søppel. Renner rett gjennom.

Anonymkode: e0b3b...9f8

Skrevet

abstinens; da slipper dere alt søl, og kan bruke all den ekstra tiden på å løse universets mysterier eller noe:)

• Liker 2
Gjest Annetnavn_
Skrevet
3 minutter siden, Stiigen skrev:

abstinens; da slipper dere alt søl, og kan bruke all den ekstra tiden på å løse universets mysterier eller noe:)

:opplyser: smarting!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke tar helt feil så selger spesialbutikker tisselaken ment for eldre med inkontinens problemer. Men en ekstra og tynn overmadrass (som kan vaskes i maskin) pluss håndkle over, burde da fikse dette. 

(Noe som forresten får meg til å undres over sex på 40-70 tallet, der mange madrasser som gies bort på finn ikke bærer spor etter sex i det hele tatt?)

Anonymkode: 71178...553

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange gode tips. Så at jeg fant en slik beskyttelsesmadrass på sparkjøp. Så prøver den. Også fåe jeg prøve ut litt forskjellig. Vi begge elsker å bare ligge i ro noen minutter etterpå. Tiltak å reise seg å løpe på do rett etterpå (vi begge tisser alltid etter sex, bare ikke alltid de første 5 minuttene etterpå). Men må mann, så må mann. 

TS

• Liker 1
Skrevet

Tips: Han trekker seg ut før han kommer, du gaper opp, problem solved. 

• Liker 7
Gjest gjesteniluka
Skrevet
1 minutt siden, Gorgonzola skrev:

Du, nå har jeg lest litt av dine poster tidligere og da vil jeg tro du vet at det alltid kommer ut noe væske underveis i endring av stillinger og før den endelige utløsningen. Du skjønner da at et slikt råd om å gape opp og svelge unna er råd som er komplett bak mål å gi?

Eller sitter du og drar den i dette øyeblikk og måtte bare skrive det for å komme i mål?

Hm? Hva?

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Æsj. Skjer ikke. Da hadde jeg nok spydd. Haha

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor det er så forskjellig fra kvinne til kvinne det der.

Hvis jeg kniper etter at mannen har kommet, så renner det ikke ut hos meg, og jeg kan hoppe, danse, løpe osv. Betyr det at jeg er slapp inni?

Anonymkode: de357...723

• Liker 2
Skrevet

Derfor kluter er oppfunnet! Mindre enn håndklær, men tar imot like bra. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Torgeeeir skrev:

Hold hånden foran åpningen idet han trekker seg ut, så reiser du deg opp å går på badet?

Fungerer fint.

Nettopp. Man er bra vid om det renner ut med en gang. Jeg strammer bare musklene der nede til jeg kommer på do. Så lar jeg det renne ut der.

Anonymkode: 7df14...f85

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvorfor det er så forskjellig fra kvinne til kvinne det der.

Hvis jeg kniper etter at mannen har kommet, så renner det ikke ut hos meg, og jeg kan hoppe, danse, løpe osv. Betyr det at jeg er slapp inni?

Anonymkode: de357...723

Da er du jo trang.

Anonymkode: 7df14...f85

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...