Wisket Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Var så uheldig å rygge borti en bil igår. Har snakket med eier som har hatt bil på verksted. Skadene kommer til å koste 10.000-15.000 å fikse. Hjelpe meg. Så ikke så mye ut men var en lykt som var klemt litt inn. Jeg har jo ikkje peiling på dette. Skal skrive skade mld i morgen. Men hva dekker vanlig ansvarsforsikring? Det er kun det jeg har. Kjørt skade fritt i 8 år så jeg får vel mye dyrere forsikring å betale nå? Er det noen som vet? Har ikkje sjangs å betale så mye penger.
Neutral90 Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Du betaler egenandelen min er 4000 f.eks, din km være noe høyere. Bruk forsikringen din.
Wisket Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2017 Hvordan finner jeg ut egenandel? takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Huff, sånt er så innmari ekkelt. Been there, done that. Jeg brukte forsikringa og da viste det seg at jeg faktisk slapp å betale egenandel fordi jeg hadde kjørt skadefritt i så mange år. Bonusen gikk ikke særlig ned heller. Finn fram forsikringspapirene og les gjennom, der skal all info stå. Du kan også sjekke nettsidene deres for info. Anonymkode: 0a87b...bc8 1
Wisket Skrevet 6. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2017 Tusen takk :-) har kjørt skadefritt i 8 år. Det er sikkert ikke nok. :/
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2017 #6 Skrevet 11. januar 2017 Bare ring din forsikring - det er folk som får betalt for å hjelpe deg i den andre enden. Anonymkode: 5f393...92e 1
Wisket Skrevet 11. januar 2017 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2017 Slapp å betale noe som helst :-) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå