AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 For litt siden var vi invitert bort og jeg måtte melde avbud på grunn av sykdom. Samboeren gikk uten å nøle og høre min mening. Han hadde også bestilt en verdens beste som han vet er det beste jeg vet. Under hele kvelden sendte han ikke en sms på hvordan det gikk med meg og når han først kommer hjem skrøt han så av alt og hadde ikke en liten kakebit til meg engang. Han poengterte hvor god kaken var og at vi måtte bruke henne alltid.... så spør jeg du visste at verdens beste er det beste jeg vet og tenkte du ikke på meg sier han rett ut jeg gjorde faktisk ikke det ... tenkte ikke på å ta med litt til deg... Jeg er kjempe sur og irritert. Ja, hva sier dere? Anonymkode: 42ad4...fe9 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Gå og kjøp deg kake selv. Anonymkode: 7f92b...5ec 7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Er irritert på at sambo så lett sier, nei tenkte faktisk ikke å ta med til deg🤔🤔 Anonymkode: 42ad4...fe9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Hæ? En verdens beste som er det beste jeg vet... forstod ingenting av dette innlegget. Anonymkode: 25626...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ? En verdens beste som er det beste jeg vet... forstod ingenting av dette innlegget. Anonymkode: 25626...4fe Det er en kake, også kalt kvæfjordkaka Anonymkode: ecba1...dc7 1
Gjest Magnifiq Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Du var syk, han var ikke syk og dro derfor som planlagt. Du er sur for at han ikke tok med kake hjem.. helt seriøst; ta deg sammen!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #7 Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er en kake, også kalt kvæfjordkaka Anonymkode: ecba1...dc7 👍👍 ts Anonymkode: 42ad4...fe9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #8 Skrevet 5. januar 2017 orker du og spise kake er du ikke sååå sjuk,var min første tanke. inget og bli sur over.var glad for kaloriene han sparte deg for. Anonymkode: 51c1f...00d 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #9 Skrevet 5. januar 2017 Sier somen annen, ta deg sammen. Du er ikke navlen for ndre enn deg selv. Anonymkode: 4257b...788 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #10 Skrevet 5. januar 2017 Helt utrolig at du er sur og irritert for noe sånt. Stakkars mann. Anonymkode: 25626...4fe 1
Zienna Skrevet 5. januar 2017 #11 Skrevet 5. januar 2017 Du får trøste deg med at du avsto fra "Verdens Beste" kaloribombe! Tenkte du på kake, så var du neppe veldig syk. Skulle bare mangle at mannen din da ikke gikk, og hvorfor skulle han ringe for å høre hvordan det gikk med deg? Du hadde sikkert ringt ham om tilstanden ble kritisk 3
Rosalie Skrevet 5. januar 2017 #12 Skrevet 5. januar 2017 21 minutter siden, Magnifiq skrev: Du var syk, han var ikke syk og dro derfor som planlagt. Du er sur for at han ikke tok med kake hjem.. helt seriøst; ta deg sammen! Dette! 1
MapleSirup Skrevet 5. januar 2017 #14 Skrevet 5. januar 2017 Lurer på hvor gammel du er TS. Urettferdig? "Det er dårlig gjort at du får kake og ikke jeg..." Gjetter 4? 5? 4
Outlander Skrevet 5. januar 2017 #15 Skrevet 5. januar 2017 Samboeren gikk uten å nøle og hører din mening? Mening om hva? At han skal sitte hjemme og kjede seg fordi du er dårlig? Du skjønner at du høres veldig barnslig ut ikke sant? Jeg må av og til melde avbud på sammenkomst/treffer/middager osv og jeg sender mannen min ut med glede! Synes det er supert å være hjemme helt alene når jeg ikke føler meg bra. Mannfolk er ikke det samme som oss, takk gud, blir ikke opptatt med å syte over dumme ting som dette. 3
Kontormus Skrevet 5. januar 2017 #16 Skrevet 5. januar 2017 Bak en selv da vel! Er ikke så vanskelig. 1
calavi Skrevet 5. januar 2017 #17 Skrevet 5. januar 2017 Om du vil at samboeren din skal ta med kake, så spør. De aller fleste mannfolk er ikke tankelesere og du sparer dere begge for mye krangling om du innser dette først som sist. 3
Mammabamma Skrevet 5. januar 2017 #18 Skrevet 5. januar 2017 Jeg tenker det er urettferdig at mannen ikke skjønner at han burde kunne lese tankene dine og så er det rettferdig at du ikke fikk kake siden du ikke kan lese mannens tanker og derfor ikke skjønte at det ikke ble noe kake. 1
Gjest Sugemerke Skrevet 5. januar 2017 #19 Skrevet 5. januar 2017 Vil du ha mannen hjemme, be han bli hjemme. Vil du ha kake, be om kake. Enkelt.
Maleficenta Skrevet 5. januar 2017 #20 Skrevet 5. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hæ? En verdens beste som er det beste jeg vet... forstod ingenting av dette innlegget. Anonymkode: 25626...4fe Det er en kake som heter verdens beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå