Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han du liker om han vil bli med. 

Verste svaret du får er nei. Beste svaret er ja. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Slutt med disse spillene. Hvorfor skal du gi falske forhåpninger til en person du ikke liker? For deg er det du gjør dersom du velger å gå med A. Ved å gå med han letter du din egen samvittighet, men over lang tid kommer du til å såre han langt mer enn ved å si nei med en gang. Det kan også være en idé å ikke oppmuntre til å få slike gaver som du nevner. 

Ditt syn på "å ta hensyn til andre" er ikke å ta hensyn. Det er ordentlig drittsekkoppførsel. Jeg forstår at du bare er 15 år, men dette er det viktig at du innser. Det er ikke greit å behandle andre på den måten. 

Jeg ser ikke hvorfor du skal gå med noen andre enn den du liker. 

Anonymkode: f481f...27f

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 5.1.2017 den 21.40, Nåleputa skrev:

sa

Endret av AnSP01
ik
Skrevet (endret)
På 5.1.2017 den 21.42, AnonymBruker skrev:

km

Endret av AnSP01
ik
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnSP01 skrev:

Assa, jeg tør ikke.. Det er det. Tror det er fordi jeg er redd for at han skal fortelle Vennene sine og at alle skal få vite det.. Typisk ungdomsskole..

Så ikke spør også venter du på at noen spør deg. 

Anonymkode: 3c393...ca8

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnSP01 skrev:

Takk for svar! Jeg skjønner hva du vil frem til, men dette kom veldig brått. Hm, jeg får vel bare gå med han jeg liker. Men jeg har ikke tatt med en liten del av dette. Bestevenninnen min liker E også, men hun har begynt å komme over han men jeg tror hun fortsatt har litt følelser for han. Jeg håper at hun ikke har noe imot om jeg går med E hvis han spør meg..

Da bør du snakke med henne om dette på forhånd. Dersom hun ikke synes noe særlig om det ville jeg nok ha revurdert E. Gutter kommer og går. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som du vil sikre deg på alle kanter, det er feig oppførsel som vil såre noen. Spør venninna di om hva hun tenker, spør den du helst vil gå med hvis det er greit for henne. 

Vær ærlig med de andre beilerne ommat du ikke er interessert. Dårlig gjort av deg å holde dem på gress.

Anonymkode: 6253d...fff

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 5.1.2017 den 22.00, AnonymBruker skrev:

ol

Endret av AnSP01
ik
Skrevet (endret)

ghj

Endret av AnSP01
ik
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ingenting av dette. Skal du ikke gå med venninnene dine? Er det helt prom-USA-tilstander for femtenåringer nå? 

Anonymkode: 251a8...791

• Liker 2
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ingenting av dette. Skal du ikke gå med venninnene dine? Er det helt prom-USA-tilstander for femtenåringer nå? 

Og betyr det at man ikke kan delta på tiendeklasseballet dersom man ikke blir bedt av en gutt? Høres jo helt horribelt ut. Vil dagens ungdom virkelig ha det sånn? TS snakker om dans. Kan man ikke danse med hvem man vil? 

Jeg ønsker virkelig en oppklaring av dette. 

Skrevet (endret)

kf

Endret av AnSP01
yt
Skrevet

Etter videregående blir alle såkalte venne spredt for alle vinder. Gå for gutten. Heg er sikker på at venninna di hadde tatt han om hun fikk sjangsen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...