AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #21 Skrevet 5. januar 2017 38 minutter siden, Cathrine88 skrev: Det er overhodet ikke tiltrekkende, men det kan virke som om mange faktisk tror det. Enkelte menn presterer å si ting som "Du er jævlig smart/morsom/flink/rasjonell/lite irriterende til å være kvinne" og se på deg som om de nettopp har kommet med tidenes beste kompliment. Du er veldig søt ... for å være kvinne. Anonymkode: 702d8...839
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #22 Skrevet 5. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forresten, når jeg sier kritiserer og snakke stygt, mener jeg ikke det å fornærme ei kvinne. Eksempelvis ved å kalle henne stygg, men det å kritisere kvinner som gruppe. Anonymkode: 702d8...839 Nei. Du virker bare som en taper når du gjør det. At du ikke skjønner det selv, viser bare mer at du er en taper. Hadde du vært normalt sosialisert hadde du visst dette, slik de fleste gjør. Anonymkode: 6ce0f...eb1 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #23 Skrevet 5. januar 2017 Nei. Om det er en dealbreaker kommer an på... Litt erting ift. stereotyper og slikt må man jo tåle, så lenge det ikke blir for mye. Anonymkode: 32094...d47
Cathrine88 Skrevet 5. januar 2017 #24 Skrevet 5. januar 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er veldig søt ... for å være kvinne. Anonymkode: 702d8...839 Det blir ikke helt det samme. At kvinner er mindre søte enn menn er ikke en utbredt oppfatning, slik som for eksempel at kvinner er mindre rasjonelle. Men hvis du vil forbedre komplimentene dine, funker "Du er søtere enn en kattunge" ganske bra. 3
Hermine Grang Skrevet 5. januar 2017 #25 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 17 timer siden, Cathrine88 skrev: Det er overhodet ikke tiltrekkende, men det kan virke som om mange faktisk tror det. Enkelte menn presterer å si ting som "Du er jævlig smart/morsom/flink/rasjonell/lite irriterende til å være kvinne" og se på deg som om de nettopp har kommet med tidenes beste kompliment. Så kan de etterpå klage over at de ikke blir likt av kvinner selv om de er så snille. En kompis av meg får forøvrig ofte "komplimentet": "Du er ikke som alle de andre somalierne". Endret 6. januar 2017 av Hermine Grang 4
Cathrine88 Skrevet 5. januar 2017 #27 Skrevet 5. januar 2017 8 minutter siden, Hermine Grang skrev: Så kan de etterpå klage over at de ikke blir likt av kvinner selv om de kommer med komlimenter. En kompis av meg får forøvrig ofte "komplimentet": "Du er ikke som alle de andre somalierne". Herregud, enkelte folk trenger å beskyttes mot seg selv. 3
Gjest gjesteniluka Skrevet 5. januar 2017 #28 Skrevet 5. januar 2017 Fatter igrunn ikke at kvinner og menn som angriper det andre kjønn som en gruppe kan tro at de selv er noe særlig å samle på. Det er bare helt merkelig den holdningen altså. Feks "Kvinner er så naive som ligger med utlendinger!" og hvis man da reagerer på uttalelsen som kvinne (og som alle vet er jeg også endel av gruppen kvinner) så kommer det alltid "Nei! Ikke du altså! Jeg mente kvinner generelt!" Og kvinner som slenger ut lignende om menn som gruppe.. Det er bare usjarmerende og innbyr ikke til hverken vennskap eller andre relasjoner. Om en mann så innbiller seg at han vinner noen poeng hos meg pga slikt skittsnakk.. Da er han ganske Amøbe.
Trolltunge Skrevet 5. januar 2017 #29 Skrevet 5. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tanken var ikke være ufin mot enkelte kvinner, men å kritisere kvinner som gruppe. Anonymkode: 702d8...839 Det er heller ikke attraktivt.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #30 Skrevet 5. januar 2017 Nei det er ikke attraktivt. Anonymkode: 327c9...757 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #31 Skrevet 5. januar 2017 Overhodet ikke! Turn Off med mannfolk som snakker stygt om andre damer. Om man ikke har noe fint å si, så kan du la være å si noenting! Anonymkode: fcd57...e83 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #32 Skrevet 5. januar 2017 Nei. Det er et rødt flagg. Jeg kjente en slik mann en gang. Han ga skylden på kjæresten for at han hadde vært utro. Hvorfor han mente at det var hennes skyld? Jo nå skal dere høre: Kjæresten hadde dratt tidlig hjem fra festen som de var på. Han hadde lyst på sex, og hun var ikke der så... Derfor var det hennes feil at han var utro, mente han. Anonymkode: 67907...275 1
Saunet Skrevet 5. januar 2017 #33 Skrevet 5. januar 2017 Nei, de er overhodet ikke tiltrekkende, og det samme gjelder kvinner som er slik mot menn. Er mannen sjarmerende i begynnelsen og viser sitt sanne ansikt etter å ha sikret "fangsten" er det rett ut av forholdet. Uavhengig av hvor mye som er investert i forholdet, så nekter jeg personlig å bli et offer for noens usikkerhet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #34 Skrevet 6. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tanken var ikke være ufin mot enkelte kvinner, men å kritisere kvinner som gruppe. Anonymkode: 702d8...839 Det er absolutt ikke sexy, og en slik mann utgår før han får tid til å blunke. En mann som tør å sette en urimelig kvinne på plass til tross for at hun er kvinne, derimot, det er brennhett. Dessverre er det altfor mange som enten kritiserer alle kvinner eller roser alle kvinner. Anonymkode: da013...d6d 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #35 Skrevet 6. januar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er veldig søt ... for å være kvinne. Anonymkode: 702d8...839 Du er ikke alene om å være fullstendig i villrede om hva som tenner en kvinne. Du er heller ikke alene om å være fullstendig skråsikker på at du har rett i dine antagelser. Begge deler i kombinasjon, er en veldig dårlig blanding. Kanskje du heller bør prøve å sjarmere en bitter mann? Utsagnene dine må da virke seksuelt stimulerende på enkelte slike.. Anonymkode: da013...d6d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #36 Skrevet 6. januar 2017 Er jo bare å spørre de som lager skittkastingstråder på kg om hvor mange damer de har hatt. Tenker du finner at det ikke har vært så mye fantastisk kjærlighetsliv der. Anonymkode: 77331...d5c 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #37 Skrevet 6. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo bare å spørre de som lager skittkastingstråder på kg om hvor mange damer de har hatt. Tenker du finner at det ikke har vært så mye fantastisk kjærlighetsliv der. Anonymkode: 77331...d5c Det kan jeg tro på. Merkelig at de det gjelder ikke ser at slik oppførsel ikke faller i god jord hos kvinner. Anonymkode: 327c9...757 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #38 Skrevet 6. januar 2017 Hvem er alene for helligdager ... kommer til http://ow.ly/HIeG307J8Mm Anonymkode: 63e57...430
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #39 Skrevet 6. januar 2017 om du har kjæreste å snakker stygt så ja, bedre det enn å høre fine ting om andre kvinner? Anonymkode: f5ff4...ee6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #40 Skrevet 6. januar 2017 Eller la være å si noe. Syntes ikke noe om å kalle andre damer for fine. Anonymkode: f5ff4...ee6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå