AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Er det noe her som har prøvd eller har noen som helst erfaring med trening på nett fra sider som livegym.no , webtrening.no, eller lignende? Kom gjerne med hva som helst om noen av disse Anonymkode: 61222...3de
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Har ikke prøvd medlemsskap, men har prøvd å trene etter noe på TVen (altså DVD, Youtube e.l.). Du bør ha stor stue for å få noe særlig utbytte synes jeg. Har SatsElixia medlemskap og der er det online trening. Fine videoer, men det er jo ikke live. Kunne sikkert funnet noe lignende gratis eller ved å betale et engangsbeløp. Jeg vil med andre ord si at det kommer an på hva du skal bruke og hvor mye det koster. Anonymkode: 9668a...fa1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Skjønner , takk for svar. Er SatsElixias bare for medlemmene deres? Finnes andre på nett der man betaler en lavere sum i måneden hvertfall. Er ikke viktig for meg at det er live, men at det er litt mer organisert og lett å finne frem, og enkle øvelser da, da jeg begynner ganske fra basic, og har ikke utstyr heller. Vet at mange trener fra youtube og lignende, men synes det blir så mye styr å lete frem "riktige" videoer , i forhold til øvelser, utstyr og alt for hver gang.. Noen andre som har tips til hjemmetrening? Anonymkode: 61222...3de
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er SatsElixias bare for medlemmene deres? Anonymkode: 61222...3de Ja. Anonymkode: 9668a...fa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå