Gjest Jacklost Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Skal noen se denne når den kommer på kino? Jeg digger filmserien og ser fram til den Men synd at dette sikkert blir den siste
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Kommer 26. mai. http://www.imdb.com/title/tt1790809/releaseinfo?ref_=tt_ov_inf Synes egentlig det er greit at de gir seg. De har jo bare fortsatt såpass lenge pga pengene, ikke fordi de har noen kule historier å fortelle. Anonymkode: d891e...e7e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Edit: Må legge til at jeg gleder meg mer til neste sesong av Black Sails som også er en sjørøverserie. Anonymkode: d891e...e7e
chanbongelong Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 (endret) Jeg skal se den. Gleder meg! Er glad for at Will er tilbake. Har hørt rykter om at Keira kommer tilbake (i en liten rolle i filmen), men det er ikke offisielt. Digger at Paul McCartney er med i filmen også. Endret 5. januar 2017 av chanbongelong
kapteinNorge Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Første filmen var en suksess fordi den var gøy, tok ikke seg selv så seriøst, og den handlet stort sett om sjørøvere, med et overnaturlig bakteppe. Pluss at ingen var forberedt på Johnny Depps Jack Sparrow. Det disney gjorde feil, var å fokusere på det overnaturlige greiene, samt skru jack sparrow opp et par hakk. Om det er bra eller dårlig er opp til hver enkelt å avgjøre, men filmene drar jo, ikke ulikt istid serien, nok penger til at studioet anser det som et brukbart marked. Og i dagens samfunn er det alt som har noe å si. Det var igrunn bare en lang og komplisert måte å si at dette er en film som er laget kun for pengenes skyld, og ikke fordi noen vil lage en sinnsykt god film. (Har en lang leksjon klar ang oppfølgere og unødvendige filmer hvis noen er interesert.) Det skal dog sies at det ligger et potensiale for en spennende og underholdende film her da. Når alt det er sagt, så blir det spennende å se hva kon tiki og max manus - regisørene kan få til. Og Javier Bardem trår sjeldent feil, så er fullt mulig at mine lave forventninger blir overgått.
Muscae Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Om du ser Jonny Depp snakke om filmserien er det tydelig at han elsker å spille Jack Sparrow, og synes det er kjempemorsomt å lage de filmene. Han nevner det så ofte at det kan nesten ikke være avtalt spill og reklame for filmen. Det virker som han virkelig storkoser seg. Og er det noe store skuespillere kan og ønsker å gjøre så er det vel å gjøre morsomme roller. Jeg tenker at historien i seg selv sikkert ikke er allverdens, men Jack Sparrow er en såpass sjarmerende karakter, at jeg kommer til å se filmen. Og Will Turner er jo ikke så verst heller.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 De første POTC-filmene var veldig morsomme! Det var nok Jack Sparrow og Barbarossa som har veldig mye av æren for det. Men det spørs hvor mange filmer de kan dra ut av dette, før seerne begynner å gå lei da..... Anonymkode: 66954...24f
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. januar 2017 #8 Skrevet 6. januar 2017 Ja, elsker Pirates of the Caribbean. Men jeg venter til den kommer på DVD
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #9 Skrevet 6. januar 2017 18 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Ja, elsker Pirates of the Caribbean. Men jeg venter til den kommer på DVD DVD? I 2017? Anonymkode: dd38b...12f
Gjest Jacklost Skrevet 6. januar 2017 #10 Skrevet 6. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: DVD? I 2017? Anonymkode: dd38b...12f Virker ikke som at de slutter å produsere DVD noen gang
Titania Skrevet 7. januar 2017 #11 Skrevet 7. januar 2017 Kommer nok ikke til å se den på kino, men skal absolutt se den :D
Faile Skrevet 9. januar 2017 #12 Skrevet 9. januar 2017 Kjem nok til å sjå den. På kino? Kanskje, viss mannen får impulsen at me skal dra på kino. På Friday, January 06, 2017 den 18.21, Jacklost skrev: Virker ikke som at de slutter å produsere DVD noen gang Håpar dei ikkje sluttar på leeeeenge for eg har ikkje blu-ray-spilar. Eg håpar også dei kjem med ein maskin som kan konvertere dvd til blu-ray.
Akay Skrevet 9. januar 2017 #13 Skrevet 9. januar 2017 Gleder meg så sykt til den at vi faktisk har snakket om å dra til usa for å se premieren på en kino det... nå blir nok ikke det men 😊
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2017 #14 Skrevet 10. januar 2017 Det ble kanskje litt vel mye romantisk kliss, i de foregåendw filmene ? Heile det opplegget med Will Turner, og det kvinnfolket.... Anonymkode: 66954...24f
Gjest Jacklost Skrevet 10. januar 2017 #15 Skrevet 10. januar 2017 Jeg liker best Jack Sparrow i filmene
Gjest Rose11 Skrevet 10. januar 2017 #16 Skrevet 10. januar 2017 Jeg synes Johnny Depp er RÅ SEXY som Jack Sparrow Jeg elsket de tre første filmene, men likte ikke fireren like mye. Da var jeg litt mettet. Kommer nok til å se denne. Synes også Orlando er ganske sexy dom Will
Kenta Skrevet 10. januar 2017 #17 Skrevet 10. januar 2017 På 05.01.2017 den 17.06, kapteinNorge skrev: Første filmen var en suksess fordi den var gøy, tok ikke seg selv så seriøst, og den handlet stort sett om sjørøvere, med et overnaturlig bakteppe. Pluss at ingen var forberedt på Johnny Depps Jack Sparrow. Synes egentlig ikke den første filmen var spesielt bra, bare grei nok. Men resten av filmene har jo vært søppel, har ikke sett alle, bare fått med meg at de fleste mener det har gått i nedoverbakke. En ny film skal jeg i hvert fall ikke se, med mindre et samstemt pressekorps hyller den som en av tidenes beste filmer. 1
Calypso Skrevet 10. januar 2017 #18 Skrevet 10. januar 2017 Kommer vel til å se den en dag men jeg var ikke spesielt fan av den siste filmen så mulig jeg venter til den er i billigavdelingen på Platekompaniet.
Gjest Jacklost Skrevet 10. januar 2017 #19 Skrevet 10. januar 2017 5 minutter siden, Calypso skrev: Kommer vel til å se den en dag men jeg var ikke spesielt fan av den siste filmen så mulig jeg venter til den er i billigavdelingen på Platekompaniet. Er hun på profilbildet hun fra filmene?
Gjest Hunky Skrevet 10. januar 2017 #20 Skrevet 10. januar 2017 (endret) Gleder meg! Så klart skal jeg se den! Elsker alt som har med sjørøvere å gjøre. På 5.1.2017 den 16.51, AnonymBruker skrev: Edit: Må legge til at jeg gleder meg mer til neste sesong av Black Sails som også er en sjørøverserie. Anonymkode: d891e...e7e Nei den blir aldri den samme igjen! Nå når den beste sjørøveren ikke er med mer. Det blir også den siste sesongen. Endret 10. januar 2017 av Hunky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå