Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe rimelige bunadsko på denne tiden av året? Har kun sett på nettet og finner bare sko til 1000+.

Anonymkode: e2b4c...91b

Videoannonse
Annonse
Gjest Magnifiq
Skrevet

Er det til voksen eller barn?

Om det er til utvokste føtter anbefaler jeg å legge litt i det. Da holder de lenger 😊

AnonymBruker
Skrevet

Se på SparKjøp. Ellers er bunadssko dyyyre. 

Anonymkode: bd6d3...5cc

AnonymBruker
Skrevet

Til voksen, glemte å skrive det.

Skrevet

Jeg ville faktisk valgt å legge en del penger i det så lenge det er til en voksen, skoene har du jo lenge, og de er veldig mye bedre på føttene.

Uansett, Sparkjøp pleier ha billige bunadsko, men det er mulig du må vente til nærmere mai :)

AnonymBruker
Skrevet
På 5.1.2017 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Til voksen, glemte å skrive det.

Man kjøper ikke billige bunadsko til voksne. Da kjøper man kvalitet som er gode å gå i. De varer uansett resten av livet.  

Anonymkode: eedee...26a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder bunadssko er det bare Klaveness som gjelder. Kvalitet som er gode å gå i og som holder i mange år.

Anonymkode: d0689...31e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kjøper ikke billige bunadsko til voksne. Da kjøper man kvalitet som er gode å gå i. De varer uansett resten av livet.  

Det kommer vel an på økonomi?!

Anonymkode: eab60...991

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel an på økonomi?!

Anonymkode: eab60...991

Nei. Hvis man har råd til å eie/beholde et plagg til 30 000,- +/- så har man råd til å legge noen kroner i et par Klavenessko også. Man vet gjerne et år i forveien når man skal bruke bunaden neste gang og har derfor god tid til å legge tilside penger til sko og til å finne på salg. Eurosko har stadig vekk -20 % på alle varer og de fører Klaveness. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...