Gjest Reza08 Skrevet 5. januar 2017 #1 Del Skrevet 5. januar 2017 Har du noen favorittsnus? For min del bruker jeg stort sett General. Ekstra sterk classic porsjon, strong white eller vanlig white. Funker også med Gøteborgs Rape classic white eller original. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elnah Skrevet 5. januar 2017 #2 Del Skrevet 5. januar 2017 Skruf extra sterk portion Det er egentlig bare den og skruf sterk jeg har prøvd, synes extra sterk er best 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 5. januar 2017 #3 Del Skrevet 5. januar 2017 Skruf orginal slim white. Nordic dersom de ikke har orginal slim inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 5. januar 2017 #4 Del Skrevet 5. januar 2017 Nick & Johnny crushed ice xtra sterk svart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Del Skrevet 5. januar 2017 Siberia white. Fordi den gir virkning usnsett. Om jeg har tatt en vanlig porsjon en gang for dagen og tar en om kvelden, er det ikke altid den andre funker, men det gjør Siberia. Anonymkode: d222e...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 6. januar 2017 #6 Del Skrevet 6. januar 2017 Skruf nordic slim white, har alltid brukt den den er egentlig for svak for meg, for jeg må snuse heeeeeeele tiden - men ingen andre er like god, jeg må ha den hvis de ikke har den har Skruf en annen slim lakris snus, hvit boks med bruk skrift mener jeg og huske. Ellers er det Skruf slim sterk white - men den har nesten ingen..... alle rundt meg har alltid snust Fresh white, men den får jeg så vondt i hodet av - syns den er grusom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå