Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er går på integrert lektorutdannelse. Jeg skulle begynne på master i høst, men fordi jeg hadde slitt med et fag forrige vår, så spurte jeg om å bli flyttet ned et kull slik at jeg kunne ta det faget opp igjen. Dette gikk helt fint, men fordi kravene til utdannelsen var endre etter mitt kull måtte jeg ta et ekstra pedagogikkfag (som jeg har tatt) og skrive en bachelor i fag 2 (som jeg skal gjøre nå).

Jeg tok ikke lån forrige semester fordi jeg var forsinket i utdannelsen, men jeg vil søke lån frem til sommeren. Må jeg ringe til lånekassen å gi beskjed om at jeg bare tar 10 poeng (bachelor oppgaven) som er på lektorplanen? Jeg skal ta 40 poeng totalt, men de andre fagene har jeg valgt selv. 

Jeg er fremdeles lektorstudent, og jeg skal ta master til høsten.

Anonymkode: f8071...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lånekassen bryr seg utelukkende om antall studiepoeng du tar i semesteret. Hvilke utdannelseplan og fag du tar bryr de seg ikke om - så lenge det blir innrapportert at du tar så og så mange studiepoeng :) 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, boblevann skrev:

Lånekassen bryr seg utelukkende om antall studiepoeng du tar i semesteret. Hvilke utdannelseplan og fag du tar bryr de seg ikke om - så lenge det blir innrapportert at du tar så og så mange studiepoeng :) 

Tusen takk for svar. :) Jeg trenger virkelig støtte dette semesteret. Jeg jobber bare helg når jeg studerer. 

Anonymkode: f8071...787

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...