Persephone Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Jeg driver med ridning og hest og har veldig lyst til å trene mer målrettet for dette. Pga stallarbeid har jeg sterke beinmuskler, så det er ikke noe stort problem. Men ryggen derimot, der kjenner jeg at det svikter litt. Jeg trenger sterkere muskler i rygg og generell kjernemusklatur for å kunne jobbe riktig og bære kroppen min riktig. Jeg hadde heller ikke hatt noe imot å komme i bedre form ellers, og er ikke redd for å etterhvert få mer tydlige muskler. Så hvordan bør jeg gå frem for å trene? Det er nok mest snakk om trening på treningssenter, men jeg har også tilgang på svømmehall.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Slynge er veldig lurt. http://www.fysionett.no/slyngetrening/ Yoga kan du finne på youtube og er svært effektivt. Søk på Jillian Michaels Yoga Meltdown, så finner du en veldig god øvelse. Hvis du er kvinne er hip thrust svært bra for ryggen. Nedtrekk er også lurt. Anonymkode: 2f904...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå