Sportysmile Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Jeg er i 40 årene. Har datet mann etter mann etter mann de siste 5 årene via nettdating. Fikk høre i en tråd om at jeg burde få mer selvinnsikt før jeg datet flere. Og at det er meg det må være noe galt med som gjør at jeg ikke har lykkes. Jeg får høre av alle jeg dater at jeg virker veldig snill, hyggelig, positiv, og som en bra person. De kan selvsagt si det for å være hyggelig. Men jeg tror faktisk at det ikke er noe i veien med min personlighet siden at de sier det. Men at dette har med helt andre ting å gjøre. Mener at det gjelder å ikke gi opp. Noen andre som har datet mange via nettdating, men er allikevel singel?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 10 minutter siden, Sportysmile skrev: Jeg er i 40 årene. Har datet mann etter mann etter mann de siste 5 årene via nettdating. Fikk høre i en tråd om at jeg burde få mer selvinnsikt før jeg datet flere. Og at det er meg det må være noe galt med som gjør at jeg ikke har lykkes. Jeg får høre av alle jeg dater at jeg virker veldig snill, hyggelig, positiv, og som en bra person. De kan selvsagt si det for å være hyggelig. Men jeg tror faktisk at det ikke er noe i veien med min personlighet siden at de sier det. Men at dette har med helt andre ting å gjøre. Mener at det gjelder å ikke gi opp. Noen andre som har datet mange via nettdating, men er allikevel singel? Du sier ikke noe om hvorfor det ikke har blitt noe forhold på deg. Er det du som avviser mennene du dater, eller blir du avvist av dem? Anonymkode: cc95d...f55 1
Sportysmile Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier ikke noe om hvorfor det ikke har blitt noe forhold på deg. Er det du som avviser mennene du dater, eller blir du avvist av dem? Anonymkode: cc95d...f55 Jeg opplever at jeg går på en date. Praten går hyggelig om helt vanlige ting. De sier at de synes at jeg er veldig hyggelig og virker snill og god ut på slutten. De fleste sier at de vil treffe meg igjen, men enten skjer det ikke. Og jeg hører ikke mer ifra de. Eller så er det en del som vil ha sex. En svært sjelden gang har jeg avvist en eller annen. Jeg vet ikke helt hva det er som gjør det. Eller om det er en vanlig problemstilling for de fleste. Endret 5. januar 2017 av Sportysmile
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Når tilbakemeldingene til deg konsekvent mangler superlativer som "spennende", "interessant", "fascinerende" eller "sexy" så kan det hende du rett og slett fremstår som kjedelig og ordinær? Grei nok å ha en hverdagslig prat med, men ikke så mye å utforske. Nå aner jeg jo ikke noe om hva slags liv du lever, men hva gjør du når du ikke dater? Har du noen spesielle interesser? Kanskje du bør utvide horisonten litt? Og så er det også noe med å se an mennene du dater, det finnes sikkert menn der ute som er fornøyde med ei dame som er snill og grei, selv om hun ikke er særlig spennende. Ellers så gjelder alltid dette med å ikke virke desperat, da, det er aldri noe turn on. Anonymkode: 8e43f...8ca 1
Sportysmile Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når tilbakemeldingene til deg konsekvent mangler superlativer som "spennende", "interessant", "fascinerende" eller "sexy" så kan det hende du rett og slett fremstår som kjedelig og ordinær? Grei nok å ha en hverdagslig prat med, men ikke så mye å utforske. Nå aner jeg jo ikke noe om hva slags liv du lever, men hva gjør du når du ikke dater? Har du noen spesielle interesser? Kanskje du bør utvide horisonten litt? Og så er det også noe med å se an mennene du dater, det finnes sikkert menn der ute som er fornøyde med ei dame som er snill og grei, selv om hun ikke er særlig spennende. Ellers så gjelder alltid dette med å ikke virke desperat, da, det er aldri noe turn on. Anonymkode: 8e43f...8ca Jeg virker slett ikke desperat. De fleste sier at jeg virker veldig selvstendig. Jeg har mange interesser utenom. Men jeg vet ikke helt hva som gjør at det blir sånn. Jeg vil tro at det er en årsak til at de samme damene og mennene ligger konstant ute på nettet å søker partner. Kan godt være at det er mange som er ferdig med forhold i 40 årene, og vil ha det friere, og kan føle at jeg er for seriøs. Jeg vet ikke. Dette kan også bety at det går på utseende mitt. At noe ikke er så attraktivt. Men en del sier at jeg er tiltrekkende selv om de ikke viser interesse for forhold med meg. Men man kjenner hveandre dårlig i løpet av en date og da... Jeg må si ærlig at de som jeg møter har jeg sett negative trekk hos. Men jeg har ofte gitt de en sjanse selv om jeg har sett det. Kanskje jeg bør gi opp kjærligheten pga at jeg har datet så mange og ikke lykkes? Endret 5. januar 2017 av Sportysmile
Hjertefisk Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Kanskje du er litt "kjedelig"? Jatter du med eller tørr du si egne meninger? Tør du å erte litt, utfordre samtalen osv? Mange folk som er hyggelige og snille, men så mangler de den lille gnisten som gjør at man får lyst til å bli enda bedre kjent.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #7 Skrevet 5. januar 2017 36 minutter siden, Sportysmile skrev: Jeg er i 40 årene. Har datet mann etter mann etter mann de siste 5 årene via nettdating. Fikk høre i en tråd om at jeg burde få mer selvinnsikt før jeg datet flere. Og at det er meg det må være noe galt med som gjør at jeg ikke har lykkes. Jeg får høre av alle jeg dater at jeg virker veldig snill, hyggelig, positiv, og som en bra person. De kan selvsagt si det for å være hyggelig. Men jeg tror faktisk at det ikke er noe i veien med min personlighet siden at de sier det. Men at dette har med helt andre ting å gjøre. Mener at det gjelder å ikke gi opp. Noen andre som har datet mange via nettdating, men er allikevel singel? Du indikerer ikke at det foreligger noe problem her. Jeg datet kvinne etter kvinne etter kvinne i noen år, og synes dette var helt topp. At det ikke ble noe fast forhold på meg var en del av planen. Er det planen din også? Anonymkode: ff99e...dcc
Sportysmile Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du indikerer ikke at det foreligger noe problem her. Jeg datet kvinne etter kvinne etter kvinne i noen år, og synes dette var helt topp. At det ikke ble noe fast forhold på meg var en del av planen. Er det planen din også? Anonymkode: ff99e...dcc Så det kan være at de som jeg treffer ikke er ute etter noe fast for den slags skyld? Kan være at det er årsaken til at jeg opplever det sånn. Jeg har erfart at det virker som om de har flere damer som de treffer/ har kontakt med samtidig. Og gjerne før de møtte meg. Kan være en årsak i det og. Endret 5. januar 2017 av Sportysmile
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #9 Skrevet 5. januar 2017 Har ikke samme erfaring som deg. Er 38 år, og har datet en del de siste årene. Men de fleste vil treffe meg igjen, og i løpet av de siste årene har jeg vært i forhold på litt over 1 år. Datet en i 6 mnd, og en i 3 mnd. Og andre det har blitt 2-5 dater med. Og jeg er bare middels pen. Så er jo litt rart at de ikke vil treffe deg igjen. Er det noe du kan tenke deg du gjør galt. Tenker noe du sier. Anonymkode: 73d0f...398 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #10 Skrevet 5. januar 2017 Veier du for mye? Noe som kanskje ikke fremkommer på bilder i dating-profilen din på nettet? Mange personer opplever det som en turn-off hvis kvinnen (eller mannen) har bilder på nett som ikke viser deres reelle vekt, men som blir åpenbar når man møter opp på daten. At man kanskje veier 15 kg mer enn man burde osv. Anonymkode: a1113...2ea
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #11 Skrevet 5. januar 2017 33 minutter siden, Sportysmile skrev: Jeg virker slett ikke desperat. De fleste sier at jeg virker veldig selvstendig. Jeg har mange interesser utenom. Men jeg vet ikke helt hva som gjør at det blir sånn. Jeg vil tro at det er en årsak til at de samme damene og mennene ligger konstant ute på nettet å søker partner. Kan godt være at det er mange som er ferdig med forhold i 40 årene, og vil ha det friere, og kan føle at jeg er for seriøs. Jeg vet ikke. Dette kan også bety at det går på utseende mitt. At noe ikke er så attraktivt. Men en del sier at jeg er tiltrekkende selv om de ikke viser interesse for forhold med meg. Men man kjenner hveandre dårlig i løpet av en date og da... Jeg må si ærlig at de som jeg møter har jeg sett negative trekk hos. Men jeg har ofte gitt de en sjanse selv om jeg har sett det. Kanskje jeg bør gi opp kjærligheten pga at jeg har datet så mange og ikke lykkes? Kanskje du virker for opptatt til å være i ett forhold? Det virker på meg at menn ikke liker at damer er så veldig selvstendige, menn liker veldig godt å være Mannen. Han vil ofte være den som kommer og 'redder' dama ut av 'knipen'. Har du prøvd å late som du er litt mer hjelpesløs? Anonymkode: ef9ee...956
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #12 Skrevet 5. januar 2017 Hva er det du vil oppnå? Finn ut det først, så skal man kunne hjelpe deg. Anonymkode: 25a03...96f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #13 Skrevet 5. januar 2017 57 minutter siden, Sportysmile skrev: Eller så er det en del som vil ha sex. En svært sjelden gang har jeg avvist en eller annen. Og da blir det sex? Anonymkode: 41891...1c0
Sportysmile Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #14 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og da blir det sex? Anonymkode: 41891...1c0 Nå ble jeg litt surprise siden han som jeg datet sist tok kontakt med meg akkurat nå. Jeg som føler meg så uinteressant. Endret 5. januar 2017 av Sportysmile 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #15 Skrevet 5. januar 2017 Tør du å ta noe videre initiativ selv etter første date da, eller gjør du som de fleste jenter og bare sitter på vent? Anonymkode: 611d3...ee9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #16 Skrevet 5. januar 2017 1 time siden, Sportysmile skrev: Jeg virker slett ikke desperat. De fleste sier at jeg virker veldig selvstendig. Jeg har mange interesser utenom. Men jeg vet ikke helt hva som gjør at det blir sånn. Jeg vil tro at det er en årsak til at de samme damene og mennene ligger konstant ute på nettet å søker partner. Kan godt være at det er mange som er ferdig med forhold i 40 årene, og vil ha det friere, og kan føle at jeg er for seriøs. Jeg vet ikke. Dette kan også bety at det går på utseende mitt. At noe ikke er så attraktivt. Men en del sier at jeg er tiltrekkende selv om de ikke viser interesse for forhold med meg. Men man kjenner hveandre dårlig i løpet av en date og da... Jeg må si ærlig at de som jeg møter har jeg sett negative trekk hos. Men jeg har ofte gitt de en sjanse selv om jeg har sett det. Kanskje jeg bør gi opp kjærligheten pga at jeg har datet så mange og ikke lykkes? Ok, men nå var hovedkommentaren til deg at du kanskje ikke er så spennende å snakke med. Siden du ikke svarte noe på dette, så aner jeg fortsatt ikke om det er problemet. Et problem du i alle fall har, er at du ikke er noen god lytter, siden du ikke evnet å svare på det jeg skrev. Og fra tråden ellers ser jeg i tillegg at du liker godt å konstruere forklaringer (les: unnskyldninger) som går på ting du selv ikke kan gjøre noe med. Eksempler i tråden: Det er samtlige (!) menn det er noe galt med, de vil ikke ha noe seriøst. Eller jeg er ikke pen nok. Og sånn går no dagan. Anonymkode: 8e43f...8ca 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #17 Skrevet 5. januar 2017 Må si jeg ikke skjønner at du bruker tid på å date de du synes har noen negative trekk. Hva med å være litt mer kresen på hvem du dater og ikke date alle? Tross alt kan de også fange opp signalene dine om at du egentlig ikke er så interessert og anta at du dater mange. Anonymkode: 4535e...acb
Sportysmile Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #18 Skrevet 5. januar 2017 Huff nei jeg tror jeg gir opp letingen etter kjærligheten. Noe må være galt med meg som gjør at dette skjer. Så jeg får være happy alone i stedet.
Sportysmile Skrevet 5. januar 2017 Forfatter #19 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må si jeg ikke skjønner at du bruker tid på å date de du synes har noen negative trekk. Hva med å være litt mer kresen på hvem du dater og ikke date alle? Tross alt kan de også fange opp signalene dine om at du egentlig ikke er så interessert og anta at du dater mange. Anonymkode: 4535e...acb Det går 3 -4 måneder mellom hver date så jeg dater ikke alle. Har hatt tre forhold i livet mitt. To som varte i 1 år og et som varte i ca 15 år. Ellers har jeg datet 6 personer siste året. 2 forsvant og 4 sa de ville treffe meg videre. Jeg følte at de 4 ikke kunne like meg godt nok så jeg lot de gå. Jeg må tydeligvis gjennom mer nedturer i dating enn andre hører jeg... helt uvanlig dette forstår jeg. Og det må være et eller annet galt med meg som gjør det .. mulig noe som ikke kan fikses Endret 5. januar 2017 av Sportysmile
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #20 Skrevet 5. januar 2017 Vi vet jo ikke hva som er grunnen til at dette skjer, men kan dele erfaringer. Håper ikke du blir fornærmet av det jeg skriver nå, men dette er min erfaring. Jeg har datet mye, mann etter mann slik som du skriver. Da jeg var 20 kilo tyngre skjedde det du nevner i HI hver gang. De møtte meg fordi jeg var pen på bildene og kjekk å chatte med, og når vi skilte lag ga de en klem og sa de ville treffes igjen. Nesten alle menn, hver gang. Jeg hadde ikke sex med noen av dem så tilfellet er ikke at de fikk det de var ute etter og dumpet meg etterpå. Poenget er at jeg ligner på meg selv på bildene mine, men kroppen var noe større enn de kanskje så for seg. Jeg er helt sikker på at i mitt tilfelle så handlet dette om at kroppen min rett og slett ikke appellerte hos dem. Var ikke kjempestor men sikkert 20kg for mye. Nå veier jeg 60 og plutselig har FIRE stykk av de jeg har datet det siste året(halvannet) tatt kontakt og "beklaget" at de ikke tok kontakt tidligere. De har sett bilder av meg nå i ettertid og fått med seg vekttapet mitt, og tatt kontakt etter det. Jeg kan ikke for å tro at dette har en sammenheng. Til og med venninner har påpekt dette. Ikke fordi venninnene mine er råtne men fordi gode venninner kan være såpass ærlige mot hverandre. Kanskje det er noe slikt i ditt tilfelle? At når de møter deg så lever det ikke helt opp til forventningene og det bildet de hadde dannet av deg. Overfladisk, yes jeg vet. Men folk er overfladiske. Jeg kunne lett datet en mann med 20 kg ekstra. Men ikke alle vil det. Anonymkode: 8ac6a...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå