AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Jeg liker yoghurten min varm, setter den derfor den aldri i kjøleskapet. Men jeg hadde akkurat kjøpt den på butikken også var den fremdeles kald da jeg kom hjem. Det som hendte var at begeret smeltet etter 1 minutt eller så i mikroen. Kan jeg fremdeles spise yoghurten som ikke er "skadet"? Anonymkode: edd02...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Jeg vil si dette er litt spesielt å gjøre.. Mugler den ikke av dette? Anonymkode: 928f2...dba 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil si dette er litt spesielt å gjøre.. Mugler den ikke av dette? Anonymkode: 928f2...dba Det er mye mulig (: Anonymkode: edd02...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Jeg ville ikke spist mat som lå sammen med smeltet plast... Anonymkode: 653d0...67f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil si dette er litt spesielt å gjøre.. Mugler den ikke av dette? Anonymkode: 928f2...dba Mugg er sopp. Sopp trenger tid for å utvikle seg og yoghurt i kjøleskap har lang holdbarhetstid. I tillegg er den pakket antiseptisk. Spiser man den samme uke, ville ikke mugg rekke å utvikle seg. Jeg ville tatt yoghurten i en skål som tålte Microsoft. Anonymkode: 65b2c...59b 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Micro skal det være Anonymkode: 65b2c...59b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #7 Skrevet 5. januar 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker yoghurten min varm, setter den derfor den aldri i kjøleskapet. Men jeg hadde akkurat kjøpt den på butikken også var den fremdeles kald da jeg kom hjem. Det som hendte var at begeret smeltet etter 1 minutt eller så i mikroen. Kan jeg fremdeles spise yoghurten som ikke er "skadet"? Anonymkode: edd02...5bc Hadde du ikke fjetet rester av metal? Anonymkode: b990d...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå