Gjest Edorf Skrevet 5. januar 2017 #1 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Det blir ofte sagt og skrevet m.a. her på KG at sex og annen intimkontakt er limet i et forhold,og dersom dette uteblir,så blir eindel av livsgnisten i forholdet borte,og det handler mer om et vennskap... Har vert gift med en likandes snill,og grei dame i mange år ,men har ofte følt stor fustrasjon over hennes veremåte.......Har forsøkt å diskutert dette med henne flere ganger men da oftast fått til svar "ein skal ikkje prøve å forandre på noen".......Personleg så meiner eg at skal ein leve saman med ein partner,så bør ein legge vekt på samarbeid,og tilpassning,og at ein har noen felles intrs. som ein kan følge opp... Dersom eg skulle forholdt meg til at sexen og intimkontakt var limet i eit forhold,så burde vi kanskje vert skilt forlengst ...Når vi no likevel har holdt saman i mange år,så har det m.a. samanheng med at eg for min del har lagt vekt også på andre sider ved ved hennes personlighet,en bare sex og intimitet..... Dama har m.a. vist en høg omsorgsterskel,og viser gjerne følelser igjennom gavedryss,ordner til med merkedager ,og krangling har alltid vert eit ukjent begrep mellom oss,og vi legger vekt på å følge opp eindel felles intrs. også saman med gode venner /naboer ....Vi har begge opplevd mye sorg og motgang,og det har utvilsamt også bidrat til å knytte sterkere følelsesmessige bånd mellom oss,som er vanskeleg å sette ord på. kanskje har hennes manglende vilje til å vise følelser igjennom fysisk kontakt samanheng med at det ikkje var tradisjon å vise følelser igjennom fysisk kontakter i barndomen...Tidligere tider så var en håndhilsen betraktet som tiltrekkeleg,o gji hverandre en god klem,var høyst uvanleg.... Endret 8. januar 2017 av Edorf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå