AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Vet ikke om dette er riktig plass å skrive. Jeg følger en fb side som heter mat fra bunnen. Ser det er to grupper med samme navn. Begge har også samme navn på instagram. Er det lov med samme navn på disse plasser? Anonymkode: 9e7cc...53e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 På facebook må det nesten være lov av to sider har samme navn siden det kan være flere som har helt likt navn. Anonymkode: fa071...bcb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Forvirrende, når begge heter mat fra bunnen. Anbefalte en venn siden, og gikk inn på feil. Greit om det er en som heter Hans Hansen. Det forstår man at mange heter. Når det gjelder mat fra bunnen,blir det noe annet. Vet ikke hvem som kom først eller sist,men de burde vel endret navn? Anonymkode: 9e7cc...53e
perplexed Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 10 timer siden, Orientalsk skrev: Aner ikke, har ikke instagram... Veldig verdifullt at du svarte da Ja, to sider kan ha samme navn. Du kan se på antallet følgere hvem som er den største, man kan også linke direkte til en gruppe, så jeg ser ikke helt problemet. 1
penny_ Skrevet 6. januar 2017 #6 Skrevet 6. januar 2017 Jeg finner en gruppe med 111 000 medlemmer og to andre med henholdsvis to og ett medlem. Det er jo ikke så vanskelig å finne ut av hvilken man bør være medlem av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå