Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange er det egentlig som vasker skikkelig rundt til jul? Jeg gidder ikker. Rydder og tørker støv og feier over gulvene ja, men vindusvask får være og hybelkaninene bak skapet får overleve til våren.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gidder heller ikke. Har bedre ting å bruke førjulstiden på enn å vaske huset. Jeg vasker heller jevnt ellers i året.

Skrevet

Vi vasker akkurat like lite/mye som resten av året. Bruker heller tiden på andre ting. Tror de yngre generasjonene ikke er så opptatt av "julevasken". Det er iallfall mitt inntrykk.

Skrevet

Vi gidder hvertfall ikke vaske mer enn vanlig...

Skrevet

Eg har vaska alt, golv, veggar, tak, vinduago, skap, osv... Har ikkje så stor leilighet å vaske då, men det blir da skittent uansett!

Skrevet

Eg vaska golv og tørka støv en gang i veka- i tillegg til støvsuging i ny og ne.

Det bør vel holde sjøl om det e jul.

Eg gidde ikkje drive å vaske ned vegga å tak.

Rekna med det ikkje e so veldig lenge te vi skal flytte- so eg spara nedvasken til den tid!

Skrevet

Jeg vasker ikke mer en vanlig bare for at det er JUL.Vasker under skap,tvbenk og sofa rett som det er så det er ikke mange hybelkaniner her i huset nei.

Vasker Kjøkkenet og Badet godt til Jul...ellers så er det den vanlige vasken her i gården også.

Koldbruna :nisse:

Skrevet

I år har jeg faktisk vasket tak, vegger og resten som hører med! Greit å få tatt det en gang i blant! Vasker vegger og tak 2 ganger i året. Til jul og på våren.

Skrevet

Vasker ikke mer enn normalt selv om det er jul. Rundvasken får vente til våren :-)

Skrevet

Jeg vasker litt mer enn til vanlig, som og løfte ordentlig på sofaen, så har jeg vasket hele kjøkkenet (men det trengtes!), men ikke noe vegger og tak i andre rom nei, det gidder jeg ikke.

Skrevet

Jeg her ommøblert og vaska i dag. Gidder ikke sette opp julepynt vist det ikke er reint rundt. Ergo blir det vel litt mer vasking nå før jul. Så fyker julepynten ut 1 nyttårsdag og inn med sommerduker og blomster i friske farger og jeg er klar for våååår :husarbeid:

Skrevet

Vasker ikke noe mer før jul enn jeg gjør ellers nei. Det kan jeg heller gjøre på andre tidspunkter av året istedet for å "ødelegge" førjulstida med vasking.

Skrevet

jeg pleier og vaske rundt. i år blir det ikke noe pga når terminen min er. i fjord så jobbet jeg hele jula så da ble det også mindre. ellers pleier jeg og vaske i skuffer og skap, ikke det at vi har så utrolig mye av det.

det blir faktisk tredje julen etter vi flyttet hit så taket har ikke blitt vasket til jul før. hmm, men vi har pusset opp og da har de blitt vasket da. men til neste år kan det vel være greit og ta de og tenker jeg.

Skrevet

Hei hei

Vasker rundt bad og kjøkken - ellers bare en litt grundig "helgavask" på resten. Rundvask på årets mørkeste tid nei....passer meg bedre på våren :-)

Jul blir det lell.

Ha en fin dag! Tenn levende lys nu i adventstia.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi vasker litt mer enn ellers.

Tar et rom i slengen og vasker skikkelig.

Er liksom ikke samme kosen hvis det ikke er rent og pent.

Men ellers i året flyter det gjerne litt.. :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...