AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Vi vurderer å reise til Thailand med våre barn på 4 og 8 neste jul. Da dette er et relativt ukjent land for min del ønsker jeg å høre hvordan dere opplevde landet og hvor man bør sikte seg inn med barn. Jeg har også en ganske heftig skrekk for edderkopper og slanger, hva er egentlig sannsynligheten for å møte på noe slikt? Grøss.. Dersom noen har andre reisemålserfaringer for desember og varme tas det i mot med stor takk. Anonymkode: ca106...abf
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Slanger er ikke stort problem for turister. Det dyret du bør passe deg mest for er mygg. Anonymkode: e36ab...f44
Jens Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Vi var i Thailand med barna for 3 år siden og da var de 5 og 8 år. FANTASTISK ferie. Vi bodde på en stoor resort som het Katathani Phuket resort og som lå i Phuket. Vi var inne på resorten alle dager untatt en, da den hadde alt av bassenger, restauranter etc.. Så ingen edderkopper eller slanger.
Gjest Magnifiq Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Har vært i Thailand to gang i året siden minste var 6mnd. Fantastisk feriested for barnefamilier! Vi har alltid reist på ettermiddag, slik at ungene har noen våkne timer, før de sover resten av flyturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå