AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Del Skrevet 5. januar 2017 Hva er beste barnesikring til kjøkkenskap/skuffer? Det finnes mange typer som gjør susen, men jeg blir sprø om det blir vanskelig for meg å åpne skap og skuffer mens jeg selv holder på med matlaging, ta ut av oppvaskmaskin etc. Noen anbefalinger? Anonymkode: 0c8d2...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Del Skrevet 5. januar 2017 Har disse fra Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90148691/ Syns de er helt greie, ja tungvint når man stadig skal åpne dører, men blir en vane også.. Blir vel tungvint med det meste vil jeg tro. Anonymkode: 55fd5...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 5. januar 2017 #3 Del Skrevet 5. januar 2017 Har også de fra IKEA. Man blir fort vandt til de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Del Skrevet 5. januar 2017 TS her. Ikea sine synes jeg var tungvinte ja. Andre forslag? Anonymkode: 0c8d2...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 5. januar 2017 #5 Del Skrevet 5. januar 2017 Hvorfor trenger du barnesikring? Det er bare å fjerne de farlige tingene fra under vasken og så går det greit vel..? Pass på at alle plastboksene er i nederste skuff og så har mini noe å drive med.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Del Skrevet 5. januar 2017 Ikke helt det du spør om men jeg har aldri sett vitsen med den typen barnesikring. Veldig upraktisk å ikke komme til i skuffene selv, enklere å bare lære barna at enkelte skuffer ikke er lov å åpne. Det tar litt tid, men er jo god læring for barnet. Anonymkode: e0bee...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #7 Del Skrevet 5. januar 2017 Gaffateip! Anonymkode: 08426...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissi Skrevet 6. januar 2017 #8 Del Skrevet 6. januar 2017 Magnetlås! https://www.tryggogsikker.no/nettbutikk/sikkerhet/barnesikring/sikring-av-skap-skuffer-og-vinduer/babydan-magnetlas-1-pk.html Legger ved denne linken bare for å vise, vet de også selges på ebay feks, hvor du får flere for en billigere penge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 6. januar 2017 #9 Del Skrevet 6. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke helt det du spør om men jeg har aldri sett vitsen med den typen barnesikring. Veldig upraktisk å ikke komme til i skuffene selv, enklere å bare lære barna at enkelte skuffer ikke er lov å åpne. Det tar litt tid, men er jo god læring for barnet. Anonymkode: e0bee...23c Det tar bare et sekund ekstra å åpne skuffen med lås. Vi sikrer bosskap og skap med rengjøringsmidler. Veldig upraktisk om barnet blir alvorlig skadet av etsende midler osv om det er litt ulydig/nysgjerrig en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #10 Del Skrevet 6. januar 2017 11 minutter siden, Biloba skrev: Det tar bare et sekund ekstra å åpne skuffen med lås. Vi sikrer bosskap og skap med rengjøringsmidler. Veldig upraktisk om barnet blir alvorlig skadet av etsende midler osv om det er litt ulydig/nysgjerrig en dag. Det ville jeg satt høyt opp og utenfor rekkevidde uansett! Du kan ikke stole på barnesikringen i den grad at det er det eneste som gjør at ditt barn ikke får tak i etsende stoffer. Anonymkode: 105a1...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #11 Del Skrevet 16. oktober 2022 ablaze skrev (På 5.1.2017 den 21.34): Hvorfor trenger du barnesikring? Det er bare å fjerne de farlige tingene fra under vasken og så går det greit vel..? Pass på at alle plastboksene er i nederste skuff og så har mini noe å drive med.. AnonymBruker skrev (På 6.1.2017 den 17.21): Det ville jeg satt høyt opp og utenfor rekkevidde uansett! Du kan ikke stole på barnesikringen i den grad at det er det eneste som gjør at ditt barn ikke får tak i etsende stoffer. Anonymkode: 105a1...630 Vet jeg er fem år for sent ute her men googlet bare «barnesikring best i test» og endte opp her… Blir alltid like forundret over alle kvinneguidentråder som er fullt av folk som svarer på noe annet enn det man spør om eller kommer med bedreviter-råd. Etter å ha lest hele den tråden er det tydelig for meg at barnesikring er latskap og at barnet mitt vil dø av etseskader fordi jeg bruker det. Takk for meg. Anonymkode: fa268...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #12 Del Skrevet 16. oktober 2022 Legg kniver og andre farlige ting høyt oppe, og så venner du barnet til å kunne se en skuff uten å tømme dem. Husk at dere skal på besøk til andre, og da er det kjekt hvis han ikke går helt amokk fordi han plutselig ser skuffer som går an å åpne. Vi hadde kun barnesikring på vinduer og på komfyr. Litt mer krise om det går gale der. Ellers så prøvde vi å begrense slikt mest mulig. Anonymkode: 7cc7a...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå