AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Jeg er en ung student og fullfører min første bachelor til våren. Er utdannet barnevernspedagog. Jeg har aldri vært i en slik prosess med jobbsøking som en fagperson, og syntes det er vanskelig å vite hvor å begynne. Hegner ønsker å gå ut i jobb så raskt som det lar seg gjøre etter endt utdannelse, og er åpen for de aller fleste jobber. Jeg har lyst til å søke på barne- og ungdomsskoler, saksbehandling og eventuelt noen barnevernsinstitusjoner. La oss si at jeg skal søke på skole - hvordan går jeg frem? Kontakter jeg den enkelte skole først? Sende over CV? Jeg tenker da spesielt der det ikke er utlyst noen stilling. Setter stor pris på konstruktive tilbakemeldinger:) Anonymkode: c9a45...5b8