Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er svært uromantisk. Og barnet er jo laget ikke av dere, men i et laboratorium. Det blir på en måte ikke ekte? Misforstå meg rett; barnet er et menneske, men det er bare ikke skapt på rett måte. Hvorfor ikke adoptere? 

Anonymkode: 4fdde...bbb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymkode: f3d4d...352

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du ikke kan lage barn naturlig og må gjennom prosessen selv. Du skifter nok mening da. 

Anonymkode: f3d4d...352

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er svært uromantisk. Og barnet er jo laget ikke av dere, men i et laboratorium. Det blir på en måte ikke ekte? Misforstå meg rett; barnet er et menneske, men det er bare ikke skapt på rett måte. Hvorfor ikke adoptere? 

Jeg synes ikke det er uromantisk. Tenk å få oppleve å være gravid:klem1: og med sin manns barn:ninuskapus:Det synes jeg er romantisk. Dette blir kanskje et alternativ for oss etterhvert.

Anonymkode: 60a7d...f22

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over at de som blir gravid med prøverør ikke kan få barn naturlig, eller?

Ser forresten ikke helt romantikken med å adopsjonspapirer? Vil du utdype?

Anonymkode: c8b9e...8d3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Merker at du virkelig ikke har vert i en slik situasjon og folk som er det ønsker jo ikke akkurat prøverør. Men eneste som blir gjort på lab er jo bare de 2-5 første dagene av befruktningen. Resten skjer jo i kroppen. Så fra det er ingen ting til det er en baby så må jo kroppen hjelpe til for at det skal bli noe.

Syns du høres veldig barnslig ut og selfølgelig vil jo mange ha barn som er sitt og mannen sitt dna og det å kunne gå gravid. Hele prosessen i magen er jo koselig med at den vokser og at man kjenner babyen.

Anonymkode: 8b75a...c68

Skrevet

Barnet lager seg selv. 

Klinikken kan bare legge til rette. Hadde klinikklaboratoriene kunnet lage barn, hadde det ikke vært så mange ufrivillige barnløse.

• Liker 3
Gjest Sugemerke
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk, det blir litt som en kul menneskedrone, bare en som kan tenke selv! Rart ikke flere går for denne løsningen, egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Adopsjon innebærernårevus med uvisshet og venting og koster maaaaaaaassse penger. Ikke alle kan det

Anonymkode: 611c9...415

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å sette meg på deg å prompe en menspromp.

Utrolig dårlig stil å trolle om noe sånn. Egentlig skulle jeg sagt at jeg håper du havner i den situasjonen selv, men det gjør jeg ikke fordi å gå igjennom de seks åra med det vi gjorde unner jeg ingen. 

Anonymkode: 6ecb6...511

Skrevet (endret)

Idiot. Hva er vell ikke mer rommatisk enn å gå gravid med en baby som du har laget med mannen du elsker ? Håper du må gå igjennom det selv en gang, da er det kanskje ikke like uromantisk 😉

Endret av malla1992
Skrevet

Nei det var ikke så romantisk, men nå var det ikke for romantikkens del vi ville ha barn (i så fall har vi bommet kraftig... :P ). Men det var et ekte ønske, det var ekte kjærlighet mellom meg og mannen som gjorde at vi ville ha barn, og kjærligheten til barnet er ekte. 

Skrevet (endret)

:ler: jeg er happy med mitt falske barn! Såpass at jeg prøver å få produsert et til, faktisk :nigo: Kjekt at de kommer med av/på-knapp i motsetning til ekte barn. Ulempen er at man må huske å lade dem om natten.

Endret av miore
  • Liker 3
Skrevet
1 time siden, miore skrev:

:ler: jeg er happy med mitt falske barn! Såpass at jeg prøver å få produsert et til, faktisk :nigo: Kjekt at de kommer med av/på-knapp i motsetning til ekte barn. Ulempen er at man må huske å lade dem om natten.

:hakeslepp: Tror min er defekt, for den har ingen av/på-knapp! Flaks at man kan reklamere, da! 

Skrevet

Hadde det vært romantikk jeg var ute etter hadde jeg nok droppa barn i det store og hele ;) 

Jeg har per ts definisjon 1 ekte barn, og 1 uekte i magen. Rart hvordan graviditetene føles like. Får håpe det ikke er et robotbarn som kommer ut da. Selv om 5 - åringen sikkert hadde syntes akkurat det var stas. 

Tror forresten ts er en skikkelig tøysebukk. 

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke så romantisk å ha sex etter tidsskjema heller fordi vi slet, eller med hormonpiller. Sex var i det hele tatt svært lite romantisk under hele prøveperioden.  Jeg er veldig fornøyd med mine falske petriskål-barn. De ser og virker helt ekte lissom. Veldig koselig var det å fysisk få se dem fra de var bittesmå eggceller sammen med mannen, mye mer romantisk enn den krampeaktige sexen. 

Anonymkode: 149fd...2ac

AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg føler meg ganske ekte selv om jeg er prøverørsbarn altså:laugh:

Anonymkode: 40b79...76b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...