Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt hudproblemer. En og annen kvise, ja, men da er den en skikkelig ekkel, hvit kvise jeg klemmer tom og behandler. Ellers har jeg vært veldig heldig. Om vinteren har jeg alltid tør hud, ingenting nytt der, men nytt for i år er at jeg har fått enormt fed hud på nesa. Til det punktet hvor sminke nesten bare er å gi opp. Jeg har tatt grep og pleier huden skånsomt, men godt, hver dag. Og det hjelper

Men nå har det skjedd.. Det startet på venstre kinn, fra nesebordet og skrått ned forbi munnviken. Ikke kviser, men nesten. Acne? Er som kviser, uten den vonde, hvite tuppen. Nederst samles det i en liten klase. Slik har det vært 1-2 uker. I går dukket det opp på høyre side, også.

Aldri har jeg hatt uren hud på kinnene, og frykter nå fult utbrudd.

Hører med at jeg er under massivt press for tiden og føler jeg så vidt holder hodet over vann. Derfor begrunner jeg den ene og andre kvisen ellers i ansiktet som stress.

Tips? Hva gjør jeg nå?

Bruker dermalogica rens med clarasonic hver kveld, etter sminkefjerner. Bruker fuktighetskrem hver morgen og kveld, samt øyekrem. Drikker ganske mye vann og spiser ren mat.

Anonymkode: 922d1...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...