Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #1 Skrevet 3. desember 2004 Det er denne maten min valp får hos oppdretter. Har dere noen erfaringer med dette merket? Positive/negative - kom med det! Fikk forøvrig nye bilder av Anthon i går... Han er rett og slett verdens nydeligste! PS. Hvordan legger man ut bilde på disse sidene a'?
Gjest Lilleulv Skrevet 3. desember 2004 #2 Skrevet 3. desember 2004 Nemi bæsja på seg for å si det sånn Når vi gikk over til hill's så ble det utrooolig mye avføring. Og jeg har hørt at dette er fordi hills inneholder alt for mye så hunden tar det da ikke opp og det kommer ut i steden. jeg likte ikke hills... men alle hunder reagerer forskjellig så det kan hende det er knall for din hund
Lady Luck Skrevet 3. desember 2004 #3 Skrevet 3. desember 2004 PS. Hvordan legger man ut bilde på disse sidene a'? Bare klikk på "Last ned bilder" så velger du hvilken kategori de skal ligge under, så klikker du på "bla gjennom". Da kom hverfall jeg til mine bilder som ligger på pc`en og da bare velger du vilket du skal ha. Og tilsutt klikker du på send/last ned. Bildet kommer ikke opp med en gang, det må godkjennes av en moderator først. Gjorde det for første gang i går, så jeg håper det her ble riktig forklart..
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #4 Skrevet 3. desember 2004 Takk for svar på begge spørsmålene! Lilleulv - nå er jo Anthon vokst opp på dette da, og ikke byttet til det. Kanskje det har noe å si?
Gjest Lilleulv Skrevet 3. desember 2004 #5 Skrevet 3. desember 2004 Takk for svar på begge spørsmålene! Lilleulv - nå er jo Anthon vokst opp på dette da, og ikke byttet til det. Kanskje det har noe å si? Det er mulig ja. Jeg ville fortsatt med det og sett hvordan det gikk Så kan du selv velge om du vil bytte etterhvert vet du.
Gjest Leola Skrevet 3. desember 2004 #6 Skrevet 3. desember 2004 Min hund spiser bare Hill`s - måtte gå over til det da han mistet matlysten for en tid siden. Han elsker det foret - har ingen problemer med matlysten lenger :-)
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2004 #7 Skrevet 3. desember 2004 Hvordan hund har du? Er det forskjellige smaker på dette fóret? Har de en hjemmeside, eller noen annen informasjon om dette på nettet?
Gjest Leola Skrevet 3. desember 2004 #8 Skrevet 3. desember 2004 Foret jeg bruker heter Hill`s Natures Best og kommer i en rosa pakning, den er fra 1-25 kilo - for voksen. De har et akkurat likt for valper som jeg brukte tidligere ... Hunden min er en Cavalier på 9 kilo.
Gjest Lilleulv Skrevet 4. desember 2004 #9 Skrevet 4. desember 2004 Det finnes mange Hill's typer! i vanlig valpefôr går det vel stort sett enten på kylling og ris eller lam og ris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå