Sportysmile Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 29 minutter siden, cactus17 skrev: hjelppppp Jeg sliter ikke med å finne dater men jeg sliter med å finne en som blir.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 6 minutter siden, Sportysmile skrev: Jeg sliter ikke med å finne dater men jeg sliter med å finne en som blir. Gjør du det? Anonymkode: 2d8f5...721
Sillyline Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Ja, da så. Kanskje slutte å prøve deg på alle da, vettu. Forøvrig skrives hjelp med én p. 1
Sportysmile Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør du det? Anonymkode: 2d8f5...721 Ja det tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 47 minutter siden, cactus17 skrev: hjelppppp Wow rart du ikke får napp med en så innbydende og beskrivende melding som hjelp smilefjes. Kanskje si litt mer om deg selv og din situasjon først? Anonymkode: 040dd...e70 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 4 minutter siden, Sportysmile skrev: Ja det tror jeg. Heeelt sikker? Anonymkode: 2d8f5...721
Sportysmile Skrevet 4. januar 2017 #8 Skrevet 4. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Heeelt sikker? Anonymkode: 2d8f5...721 Null selvtillit og tro på at noen liker meg. Jeg møtte en fyr søndag. Han sa at han ville møte meg igjen og foreslo å være med meg i dag. Han avlyste fordi det var så glatt og mye is ute. Og sa at han ikke våget å kjøre med bilen i det føre ute. Betyr vel avvisning ? Eller? Det er is på bakken ute men jeg vet ikke om det er en unnskyldning. Jeg kjører ikke bil selv så har ikke peiling..
Sillyline Skrevet 4. januar 2017 #9 Skrevet 4. januar 2017 (endret) 8 minutter siden, Sportysmile skrev: Null selvtillit og tro på at noen liker meg. Jeg møtte en fyr søndag. Han sa at han ville møte meg igjen og foreslo å være med meg i dag. Han avlyste fordi det var så glatt og mye is ute. Og sa at han ikke våget å kjøre med bilen i det føre ute. Betyr vel avvisning ? Eller? Det er is på bakken ute men jeg vet ikke om det er en unnskyldning. Jeg kjører ikke bil selv så har ikke peiling.. Når det er veldig ille, så er det absolutt en gyldig grunn. Prøv å booke en ny date Dersom den også blir avlyst, da ville jeg tenkt på det som avvisning. Endret 4. januar 2017 av Silje Lien 1
Sportysmile Skrevet 4. januar 2017 #10 Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, Silje Lien skrev: Når det er veldig ille, så er det absolutt en gyldig grunn. Prøv å booke en ny date Dersom den også blir avlyst, da ville jeg tenkt på det som avlysning. Jeg ser om han tar kontakt igjen først. Vil ikke mase på han.
Gjest Mayana Skrevet 4. januar 2017 #11 Skrevet 4. januar 2017 5 minutter siden, Sportysmile skrev: Jeg ser om han tar kontakt igjen først. Vil ikke mase på han. Bedre å få fakta på bordet først som sist. Jeg synes det høres ut som en dårlig unnskyldning og hadde dumpa hele fyren.
Sportysmile Skrevet 5. januar 2017 #12 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 9 minutter siden, Mayana skrev: Bedre å få fakta på bordet først som sist. Jeg synes det høres ut som en dårlig unnskyldning og hadde dumpa hele fyren. Jeg gidder det ikke mer. Er han interessert så får han ta kontakt igjen. Greit det var glatt ute og han bor langt unna og der er det veldig dårlige veier. jeg har gått på så mange smell før at nå gidder ikke jeg å jobbe så mye for å få noe mann. Han får ta kontakt om igjen om han vil det. Jeg sier ikke noe mer til han. Var han som avlyste. Endret 5. januar 2017 av Sportysmile
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #13 Skrevet 5. januar 2017 1 time siden, Sportysmile skrev: Jeg gidder det ikke mer. Er han interessert så får han ta kontakt igjen. Greit det var glatt ute og han bor langt unna og der er det veldig dårlige veier. jeg har gått på så mange smell før at nå gidder ikke jeg å jobbe så mye for å få noe mann. Han får ta kontakt om igjen om han vil det. Jeg sier ikke noe mer til han. Var han som avlyste. Hadde det ikke vært for han svensken her inne som har skrevet om deg, hadde jeg trodd alle mannehistoriene dine var oppspinn. Syntes det er rart at moderatorene ikke utestenger deg, det er jo helt tydelig hvem du er selv om du har skiftet bruker og du er jo egentlig utestengt. Og ikke for å være frekk, men burde du kanskje ikke roe ned litt? Det er nye menn hele tiden og alle stikker visst etter et par dater (ifølge deg selv her inne) eller bruker deg bare for sex. Om det er sant, så er det jo kanskje ikke mennene det er noe galt med, men deg? Kanskje du burde jobbe litt med deg selv og få litt selvinnsikt? Og utrolig slitsomt at du skal spamme ned alle andres tråder med dine egne problemer. Det er ikke ment som et personangrep, men jeg syntes det er rart at en utestengt bruker bare kan opprette ny bruker hundrevis av ganger. Da kan dere like gjerne la det være å utstenge brukeren i første omgang. Anonymkode: 3e8ba...688
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #14 Skrevet 5. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde det ikke vært for han svensken her inne som har skrevet om deg, hadde jeg trodd alle mannehistoriene dine var oppspinn. Syntes det er rart at moderatorene ikke utestenger deg, det er jo helt tydelig hvem du er selv om du har skiftet bruker og du er jo egentlig utestengt. Og ikke for å være frekk, men burde du kanskje ikke roe ned litt? Det er nye menn hele tiden og alle stikker visst etter et par dater (ifølge deg selv her inne) eller bruker deg bare for sex. Om det er sant, så er det jo kanskje ikke mennene det er noe galt med, men deg? Kanskje du burde jobbe litt med deg selv og få litt selvinnsikt? Og utrolig slitsomt at du skal spamme ned alle andres tråder med dine egne problemer. Det er ikke ment som et personangrep, men jeg syntes det er rart at en utestengt bruker bare kan opprette ny bruker hundrevis av ganger. Da kan dere like gjerne la det være å utstenge brukeren i første omgang. Anonymkode: 3e8ba...688 Hvordan vet du at dette er en utestengt bruker? Anonymkode: 2d8f5...721
Sportysmile Skrevet 5. januar 2017 #15 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde det ikke vært for han svensken her inne som har skrevet om deg, hadde jeg trodd alle mannehistoriene dine var oppspinn. Syntes det er rart at moderatorene ikke utestenger deg, det er jo helt tydelig hvem du er selv om du har skiftet bruker og du er jo egentlig utestengt. Og ikke for å være frekk, men burde du kanskje ikke roe ned litt? Det er nye menn hele tiden og alle stikker visst etter et par dater (ifølge deg selv her inne) eller bruker deg bare for sex. Om det er sant, så er det jo kanskje ikke mennene det er noe galt med, men deg? Kanskje du burde jobbe litt med deg selv og få litt selvinnsikt? Og utrolig slitsomt at du skal spamme ned alle andres tråder med dine egne problemer. Det er ikke ment som et personangrep, men jeg syntes det er rart at en utestengt bruker bare kan opprette ny bruker hundrevis av ganger. Da kan dere like gjerne la det være å utstenge brukeren i første omgang. Anonymkode: 3e8ba...688 Om en person har skrevet om meg her inne betyr det at det er noe i veien med meg i datingsituasjoner? Betyr det at det er noe i veien med meg og ikke den som skriver om meg isåfall? Jeg har selvinnsikt. Men det kan være utseende eller kropp som gjør at de ikke vil ha meg. Hvem vet? Mange ting. Men selv om mange ikke liker utseende mitt så kan det plutselig være en som gjør. De fleste sier til meg at jeg er veldig snill og hyggelig. Jeg forsøker i det minste derfor møter jeg nye menn i blant men det tar ca 2-3 måneder mellom hver date. Endret 5. januar 2017 av Sportysmile
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #16 Skrevet 5. januar 2017 2 timer siden, Sportysmile skrev: Jeg ser om han tar kontakt igjen først. Vil ikke mase på han. Og her er grunnen til at mange av dere blir kuttet ut, dere er ofte alt for tafatte siden dere ikke vil "mase". Det heter ikke å "mase" å si ifra en gang, det heter å ta initiativ. Uten noe som helst initativ fra kvinnen sin side så går mennene videre med sitt og tenker "jaja, så liker hun meg ikke da". Anonymkode: bb21d...5bb 4
Sportysmile Skrevet 5. januar 2017 #17 Skrevet 5. januar 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og her er grunnen til at mange av dere blir kuttet ut, dere er ofte alt for tafatte siden dere ikke vil "mase". Det heter ikke å "mase" å si ifra en gang, det heter å ta initiativ. Uten noe som helst initativ fra kvinnen sin side så går mennene videre med sitt og tenker "jaja, så liker hun meg ikke da". Anonymkode: bb21d...5bb Jeg mener at kontakten skal gå begge veier og man slipper å mase om det er gjensidig kjemi. Jeg orker ikke å mase på noen lenger. Har gjort det før littegrann men mener at da har man de lenger pga maset men det tar slutt uansett for det er ikke gjensidighet på det fulle da. Endret 5. januar 2017 av Sportysmile
Sykkelkopp Skrevet 5. januar 2017 #18 Skrevet 5. januar 2017 18 timer siden, cactus17 skrev: hjelppppp Okey jeg har to tips, avhengig av om du er jente eller gutt Jente? Kom deg på treningssenter Gutt? Kom deg på treningssenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå