Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som følger med på dette (TV2)?

Øya

Sitat

Tolv norske kvinner skal sammen kjempe for å overleve på en øde stillehavsøy. Det eneste de har med seg er klærne de kommer i, vann til å overleve et par dager og kamerautstyr. Jentene filmer nemlig alt selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett første episoden. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lurer på om de klarer å lage ild til slutt. De har jo både kamera og hodelykter. Og selvsagt batterier. En mulighet er å kurtslutte et hodelyktbatteri. Eller de kan forsøke med ei kameralinse i sola. Det de holdt på med i første episode var jo ikke særlig vellykket. :)

Endret av Skywalker
Skrevet

De gjorde det jo for så vidt riktig.  Men som de sa i varmen og uten nok næring og vann så holdt de ikke ut med tempoet.  De finner nok ut av det. 

Men var det ikke veldig mange fra sørvestlandet med? 

Skrevet

Mye stavangerdialekt, ja. Begynner å bli mange av disse seriene nå, men jeg tror jeg vil følge med litt og se hvordan det utvikler seg.

Gjest Jacklost
Skrevet

Heh, hvor er mennene? Sto ingenting om at det bare var for damer på påmeldingsskjemaet :klo:

Skrevet

Bare damer. En hel hønsegård. Blir nok en del kakling. Verre en Farmen. Antar jeg. ;)

Skrevet
45 minutter siden, Skywalker skrev:

Mye stavangerdialekt, ja. Begynner å bli mange av disse seriene nå, men jeg tror jeg vil følge med litt og se hvordan det utvikler seg.

Skal prøve å huske å se på denne jeg og.  Nytt.  Liker det. 

Skrevet

Var reprise etter Farmen i kveld. Ny episode søndag.

Skrevet
2 minutter siden, Skywalker skrev:

Bare damer. En hel hønsegård. Blir nok en del kakling. Verre en Farmen. Antar jeg. ;)

..og helt uten moderator! :fnise:

Skrevet

Hahahaha,  for alt vi vet er en av dem modde her. 

Skrevet

Åhuffda..

Skrevet

Noen må sjekke hvilke modder som nylig har sluttet /har perm. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Det går en god serie i Danmark også.

Sitat

10 danskere sendes i dette ekstreme overlevelseseksperiment ud i den norske vildmark for at teste, hvor længe vi mennesker kan overleve på egen hånd.

Foregår ved Altevann i Nord-Norge. Ser veldig bra ut. Episodene er på ca. 30 min. Foreløpig er episode 1 og 2 ute og kan ses her: https://www.dr.dk/tv/se/alene-i-vildmarken-tv/-/alene-i-vildmarken-afrejsen-1-10

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Jacklost skrev:

Heh, hvor er mennene? Sto ingenting om at det bare var for damer på påmeldingsskjemaet :klo:

Meldte du deg på dette? Hva annet har du meldt deg på?

Anonymkode: db114...be4

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Skywalker skrev:

Hvorfor snakker du slik om andre kvinner? Hønsegård? Kakling? Nødvendigvis må folk snakke sammen når de skal samarbeide.. Er du en av de som aldri fikk innpass i jentegrupper når du var ung? 

Endelig et reality-konsept uten gubber som står og vræler av seg tarmene.

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 timer siden, Bohemia skrev:

Hvorfor snakker du slik om andre kvinner? Hønsegård? Kakling?

For å se hvor lang tid det tar før noen hisser seg opp "The Kari Jaquesson way"..

Endret av Skywalker
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor er det bare kvinnfolk med da ?

Anonymkode: deee3...834

Skrevet

Fordi det er et nytt konsept og de trenger nye konsepter for å fenge.  Dessuten er sterke kvinner i  vinden.  Se bare på jakttvillingene og disse som overlever i villmarken her i norden etc.  

Skrevet (endret)

Det vet vel bare TV 2. Personlig synes jeg det burde vært blandet gruppe. Men et annet program av lignende sort (Naked and Afraid) på Discovery, der en mann og ei dame skal overleve i 21 døgn i en jungel uten klær og utstyr, der viser det seg stadig vekk at mannen er den svakeste. Særlig de som går høyt ut med "militær trening" o.s.v.

Endret av Skywalker
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...