Gjest Gia_ Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Noen som testet denne til sitt hår, uten å ha brukt noen av de andre olaplex produktene på forhånd? Funket den? https://www.blivakker.no/product/3065920?utm_source=criteo-bv&utm_medium=display&utm_campaign=retargeting
Reveenka Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 I følge flere frisører jeg kjenner så er Olaplex bare hype og ikke noe å satse på. Håret ser ut til å bli bedre, men trenger mer og mer Olaplex for å holde strukturen. Håret blir avhengig av Olaplex og ser helt grusomt ut om du slutter, så jeg ville styrt unna.
Enitram123 Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Jeg har ihjelbleket håret mitt frem og tilbake fra opprinnelig brunt hår de siste månedene, det har vært virkelig helt tyggis, og helt jævlig. Hele øverste lag av håret mitt er knukket av osv. Sånn skikkelig fjortisshår! MEN olaplex, wooow. Den har gjort at all tyggishåret er borte, og t det går an at det ser litt friskt ut. Jeg bruker å ta det i som regel kvelden før jeg vasker håret (altså dagen etter) og sover med det over natten i fletter. Det er helt utrolig altså!!! SÅ det var tilbud på blivakker nå så klikket hjem en ekstra!
Gjest Gia_ Skrevet 7. januar 2017 #5 Skrevet 7. januar 2017 På 5.1.2017 den 15.22, Reveenka skrev: I følge flere frisører jeg kjenner så er Olaplex bare hype og ikke noe å satse på. Håret ser ut til å bli bedre, men trenger mer og mer Olaplex for å holde strukturen. Håret blir avhengig av Olaplex og ser helt grusomt ut om du slutter, så jeg ville styrt unna. Serr? Blir vel ikke så ille av bare kuren? Gjelder vel mer ved bruk av olaplex ved farging? 6 timer siden, Enitram123 skrev: Jeg har ihjelbleket håret mitt frem og tilbake fra opprinnelig brunt hår de siste månedene, det har vært virkelig helt tyggis, og helt jævlig. Hele øverste lag av håret mitt er knukket av osv. Sånn skikkelig fjortisshår! MEN olaplex, wooow. Den har gjort at all tyggishåret er borte, og t det går an at det ser litt friskt ut. Jeg bruker å ta det i som regel kvelden før jeg vasker håret (altså dagen etter) og sover med det over natten i fletter. Det er helt utrolig altså!!! SÅ det var tilbud på blivakker nå så klikket hjem en ekstra! Ja, den er dyr ifht mengden, derfor jeg måtte spørre om det gikk ann å bruke den uten å ha brukt olaplex 1 og 2 ved og etter farging.. Hm, tenke tenke
wintergirl Skrevet 7. januar 2017 #6 Skrevet 7. januar 2017 Du må ta kuren hos frisøren først, hvis nr. 3 skal virke ordentlig. Har ikke prøvd nr.3 uten de andre først. Men det er ikke bare en hype. Den har virkelig vært fin for håret mitt. Håret tålte litt sterkere bleking når jeg brukte den sist, og nei, håret ble ikke dårlig da jeg sluttet med olaplex. I Rygge så fikk jeg nr.3 gratis når jeg tok kur hos dem. Kanskje flere frisørsalonger også gir samme tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå