Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En veldig ekkel og direkte tittel, beklager det. 

Jeg fikk positiv eggløsningstest fredag, og søndag fikk jeg diare som vedvarte til og med tirsdags morgen da jeg måtte ta en imodium for å komme meg ut av huset. Vi har hatt samleie daglig til og med søndag, så det skal være en viss sjanse for befruktning. Det jeg tenker litt på er om diare i flere dager, inntak av imodium (som i tillegg gjør meg forstoppet og oppblåst og ute av lage i dagesvis) kan ha noe å si for om egget fester seg eller ei? Det bør jo helst være optimale forhold i kroppen når man skal skape et menneske, tenker jeg, men samtidig vet jeg jo at underernærte kvinner og kvinner med dårlig helse blir gravide, så kroppen er kanskje ikke så storkrevende for "klimaet" når egget skal feste seg?

En annen ting jeg har tenkt på, kan man presse ut alle sædcellene når de først er kommet et stykke inn? Jeg satt jo på do hele søndag og mandag, så om man faktisk kan presse ut sædceller, er det noen sannsynlighet for at det kan ha skjedd? 

Herregud, jeg føler meg som en fjortenåring med tåpelige spørsmål, men jeg vet at kvinneguiden stiller opp og har svar på det meste. Jeg er en kvinne i slutten av 20-årene og dette er sjette prøveperiode. Ting jeg aldri har tenkt over tidligere blir plutselig nøye vurdert... "kan det være det... eller kan det ha noe med det...." Jeg er sikkert ikke den eneste. :sjenert:

Anonymkode: 61f3f...698

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...