Gå til innhold

er det håpløst å finne noe seriøst på Tinder/badoo ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg kjenner jeg er lei av singellivet, har vært singel i snart 6 år. har aldri vært noe interessert i ONS siden jeg liker ikke å ligge rundt. syns det er greit å ha en fast eller forhold. 

jeg tenkte at 2017 skal være det året jeg skal finne meg en kjæreste som forhåpentligvis kan ende opp som mannen jeg til slutt gifter meg med,

er det teit eller ikke vits å leite etter en som er ute etter noe seriøst på tinder/badoo ?

( jente 25)

Anonymkode: 2e356...006

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ingenting om Tinder, men Badoo har jeg dårlig erfaring med. Det ble opprettet flere fake profiler med mine bilder der og det syns jeg var ubehagelig. 

Det var heller ingen gal eks, men typisk Nigeriasvindel. Så badoo vil jeg ikke anbefale.

Anonymkode: f4f92...15c

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:
er det håpløst å finne noe seriøst på Tinder/badoo ?

Jeg er der (Tinder), så nei, det er ikke håpløst.

Endret av Miklo Velka
  • Liker 1
Skrevet

Tinder er bra :)  Heldig på KG også jeg

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Sonic skrev:

Tinder er bra :)  Heldig på KG også jeg

Funnet deg kjæreste på KG?

Anonymkode: f59e3...a3d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Funnet deg kjæreste på KG?

Anonymkode: f59e3...a3d

Date 

Gjest Vilunich
Skrevet

Kjenner to par som har gifta seg etter å ha møttes på tinder jeg :-)

Gjest Lykke_
Skrevet

Jeg var veldig negativ til Tinder, men jeg har møtt en fantastisk mann der som det har klaffet fullstendig med! :hjerte: 

AnonymBruker
Skrevet

Personlig:ultrahåpløst

Venner via via osv:vellykket

Anonymkode: c886e...f67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Traff min eks på Tinder. En drømmemann i noen år, men det fungerte desverre ikke helt optimalt. 

Vi er fortsatt venner. 

Anonymkode: d933f...17b

Skrevet

Liker Happn bedre enn Tinder, så det er jo også noe å vurdere 😊

Skrevet

Jeg har truffet tre fra tinder i virkeligheten. En av dem sier at han ønsker å møte meg videre men jeg er ganske usikker på om jeg er en reserve eller hva . 

Gjest Mayana
Skrevet
32 minutter siden, Sportysmile skrev:

Jeg har truffet tre fra tinder i virkeligheten. En av dem sier at han ønsker å møte meg videre men jeg er ganske usikker på om jeg er en reserve eller hva . 

Høres ille ut, du burde aldri la mannen ha styringen, da går det til helvete. 

Skrevet
Akkurat nå, Mayana skrev:

Høres ille ut, du burde aldri la mannen ha styringen, da går det til helvete. 

Føler meg som verdens minst attraktive dame ;)

Gjest Mayana
Skrevet
5 minutter siden, Sportysmile skrev:

Føler meg som verdens minst attraktive dame ;)

Det er jeg sikker på at ikke stemmer med virkeligheten. :/ trist å høre hvordan du har det. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg kjenner jeg er lei av singellivet, har vært singel i snart 6 år. har aldri vært noe interessert i ONS siden jeg liker ikke å ligge rundt. syns det er greit å ha en fast eller forhold. 

jeg tenkte at 2017 skal være det året jeg skal finne meg en kjæreste som forhåpentligvis kan ende opp som mannen jeg til slutt gifter meg med,

er det teit eller ikke vits å leite etter en som er ute etter noe seriøst på tinder/badoo ?

( jente 25)

Nå er vi bare kommet til dag 5. i 2017 så du har 359 dager igjen å gjøre det på og jeg er ganske så sikker i min sak at dersom du går inn for det så lykkes du. Det er snart helg så kle deg opp kvinne og kom deg ut blant folk, smil til verden og den smiler tilbake sies det:-) Lykke til, heier på deg!!!

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

( jente 25)

Hvis du er fin nok/Har bra nok personlighet så kan du finne noe seriøst. Jeg dater de jeg liker best og er mer casual med resten

Skrevet
På 5.1.2017 den 18.27, Sykkelkopp skrev:

Hvis du er fin nok/Har bra nok personlighet så kan du finne noe seriøst. Jeg dater de jeg liker best og er mer casual med resten

Du fikk det til å høres ut som det var fryktelig mange det var snakk om

Skrevet
9 minutter siden, pika skrev:

Du fikk det til å høres ut som det var fryktelig mange det var snakk om

Noen blir det jo, men neida, ikke så mange som det hørtes ut der kanskje

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt noe lykke med tinder, men kjenner flere som har lyktes der!

Anonymkode: 0b8e1...6f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...