AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Kjøpte en ny PC rett før jul. Den kostet 3800 kr på tilbud (ser den koster 4400 på elkjøp nå ca), og jeg er jo klar over at det ikke er så mye nå til dags, men man skulle jo tro at batteriet var bedre dette. Jeg skrudde den på for en halvtime siden, og da var batteriet på 50 %. Det eneste jeg har gjort er å bruke internett i ca 15 minutt. I tillegg så driver tiden på batteriet som er igjen å forandrer på seg. Først stod det at det var 49 minutter, så plutselig 1 time og 9 min, også var det plutselig 2,5 time.. Nå er det plutselig 1,5 time når det er nede 25 %. Er dette vanlig eller bør jeg klage? Anonymkode: 3dd3d...5b4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Har du ladet batteriet helt opp og tømt det helt noen ganger? Det er ikke så viktig å gjøre det som før, men min erfaring er at det likevel kan hjelpe. Anonymkode: d9e81...c73
Jonencloud Skrevet 6. januar 2017 #3 Skrevet 6. januar 2017 Det er vanlig at estimert batteritid varierer veldig. det er basert på hvor mye batteri som har blitt brukt i siste minuttet eller noe sånt. så lenge batterilivet er brukbart i praksis ville jeg ikke tenkt på estimeringen 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #4 Skrevet 6. januar 2017 Det er hva du får for under 4000kr. Trenger du lenger batterilevetid må du ut med flere kroner Anonymkode: 03139...804 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 Hva står det i spesifikasjonene da? Spesifikasjonene er alltid opphauset litt, men om den ikke hadde sånn super batterilevetid til å begynne med så er vel ikke dette så uvanlig. Man får vel sjeldent pc-er med super batterilevetid til under 4000 uansett. Anonymkode: 4e1b9...02a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå