Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har hørt om noen norske som har blitt gravid etter eggdonasjon fra nær slektning, søster, mor eller datter f.eks? 

Anonymkode: a9b68...b66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har hørt om noen norske som har blitt gravid etter eggdonasjon fra nær slektning, søster, mor eller datter f.eks? 

Nei, og det er naturlig, siden eggdonasjon ikke er lovlig i Norge. 

Anonymkode: c3dd0...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jo at det ikke er noe folk forteller offentlig, men stadig flere nordmenn blir jo foreldre via eggdonasjon så lurte bare på om noen hadde vært borti noen her i landet som har fått fra slektning.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med sæddonasjon fra samboers bror o.l? (Ikke ts)

Anonymkode: 4bc8a...30d

• Liker 1
Skrevet

Så en på et annet forum som planla dette, med datter som donor. Datteren var ikke gammel nok til å kjøpe sprit engang, men å gi bort egg og se barnet sitt vokse opp hos moren, det skulle hun være moden nok til å ta stilling til...

AnonymBruker
Skrevet

Eggdonasjon fra nær slekt blir helt feil i mine øyne.. Jeg hadde mye heller droppet å få barn hvis jeg måtte velge eggdonasjon fra nær slekt! Blir jo bare rart at det biologisk sett er datteren din sitt barn???? Eller søsteren din?? De kommer til å se dette barne ofte! Og de kommer alltid til å kjenne litt på at det er sitt eget barn! Og mest rart må det jo være for deg selv??? At det egentlig er søsteren din sitt biologiske barn... Enda værre kommer det til å bli for barnet når det vokser opp.. Kommer til å vil være mer sammen med sin ekte mor når hun faktisk ser sin biologiske mor så ofte og kjenner hun.. Dette blir bare rart! Og jeg tror ikke dette er bra eller sunt for noen! Værken barnet, deg eller den nære slektningen! Og mannen din som kommer til å ha barn med.. Ehhh datteren din?? Oi, dette ble jo helt rart.., 

Kan du ikke heller få eggdonor av noen du ikke vet hvem er... Er jo mye bedre det! Eller adoptere.. 

Anonymkode: bf2ee...966

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...