AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #21 Skrevet 5. januar 2017 Har du bodd i fengsel siden 1965 eller noe sånt? Haha, det virker så underlig da. Å gi folk smykker på 3 date, men hvis du har god smak og det passer så er det jo hyggelig gest da. Men man forbinder det kanskje mer med kjærestegave etter 3 mnd? Men 3 date jaja, hvorfor ikke, kan bli feil kan bli riktig. Anonymkode: 13b62...d50 1
_popcorn_ Skrevet 5. januar 2017 #22 Skrevet 5. januar 2017 hadde jeg datet en som hadde kommet med smykke på tredje daten, eller stått med blomster på første daten hjemme hos han, så hadde jeg bråsnudd i døra å lagt på sprang. smykkegave til en date = forventninger om noe mer, dermed alt for tidlig på andre date. Jeg ville opplevd gaver så tidlig som bestikkelser av en eller annen form. 1
chouette Skrevet 5. januar 2017 #23 Skrevet 5. januar 2017 Hehe. Denne tråden får meg til å tenke på han Valdresfyren som var med i Jakten på Kjærligheten for en tid tilbake. Han som kjøpte smykker for 10.000 kroner på første utenlandsturen deres. Man kunne formelig se hvor presset opp i et hjørne hun følte seg var vel også han som presterte å si jeg elsker deg på samme turen.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2017 #24 Skrevet 6. januar 2017 John Arne Riise ga kona en Chanelveske på første daten deres. Det funket jo😊 Anonymkode: a651e...505
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå