AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Ærlig talt....jeg syns det er frekt gjort, å gi meg dette til jul. Eller, uansett når det måtte være. De passer ikke i mitt hjem heller.de passer ikke i noens hjem. Antagelig plukket opp i en restekurv på ikea eller bunnpris. Så langt unna min stil, som det går an. For ikke å snakke om fargene. Stuegardiner er det sånne store så ringer festet i stoffet, til opphenget.Jeg har ikke sånn oppheng,engang. Anonymkode: 75000...61c
Million Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 (endret) Å kjøpe innrednings- eller interiørartikler i gave er alltid et sjansespill. Spesielt om man ikke er fullstendig klar over smak og fargevalget hos mottakeren, og kanskje deler samme smak og dermed instinktivt vet hva som er rett til denne mottakeren. Gardiner ville jeg aldri drømt om å kjøpe til noen. Det er et så personlig valg at det er dømt til å mislykkes og skulle stå der og plukke ut noe for andre. Særlig hvis det tas fra en tilbudskurv med rester som butikken aldri fikk solgt til fullpris... Jeg hater å få innrednings- eller interiørartikler av andre selv. Med mindre jeg har sagt ettertrykkelig i fra at det er noe bestemt jeg ønsker meg, så vil jeg ikke ha det. Jeg fikk Hammershøi-vaser (Kähler) av min far i innflyttingsgave da jeg flyttet inn her jeg bor nå, og de ble jeg kjempeglad for, fordi de hadde jeg nevnt og pekt ut på nett en gang for han og sagt at jeg ønsket meg. Det husket han, og kjøpte de (2 str) til meg litt senere. Det satte jeg pris på. Men å få gardiner.... nei, det ville jeg ikke likt. Det er en utroligdårlig gjennomtenkt gave. Jeg er enig med deg at det nesten grenser til frekkhet Endret 4. januar 2017 av Million 1
SweetM Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Den eneste som får lov til å kjøpe gardiner o.l til meg er min søster. Og hun ville aldri ha gjort det uten å spørre først. Selv ville jeg aldri kjøpt gardiner i gave til noen hvis ikke vedkommende hadde vist meg nøyaktig hvilke gardiner han/hun ønsket seg. Min svigermor og min svigerinne kunne nok ha funnet på å kjøpe gardiner i gave, og da sannsynligvis noen med grelle farger og mønster. Vi har ikke helt samme stil, for å si det mildt...
Arkana Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Jeg har tro på at de fleste ønsker å glede når de gir andre en gave. At denne gaven ikke traff hos deg er en annen sak, men jeg synes det er rimelig spesielt å anta at andre bevisst gir deg en gave bare for å være frekk. 2
Despicable Me Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Når det er tid for å pakke opp julegaver så har man pyntet for julen. Lite morsomt å få gaver man må pakke ned til neste jul. Når der gjelder gardinene, så er smaken som baken, vanskelig å vite hva andre liker.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2017 #6 Skrevet 5. januar 2017 Skulle ha lagt ut bilde,men redd noen ser de. Tviler nesten på at de er kjøpt i en butikk...Ser helt for j...ut. Anonymkode: 75000...61c
Ginny Skrevet 6. januar 2017 #7 Skrevet 6. januar 2017 Du må gjerne sende dem hit TS! 😃 Jeg har sånn type gardinstenger, og jeg lover å bruke dem, masse 😃😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå